آرشیو شنبه ۲۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۵۱۴۹
ورزشی
۲۵

اخبار کوتاه

مربی مجارستانی در اردوی تیم ملی

تمرینات تیم ملی فوتبال ایران طی دو روز گذشته با حضور 20بازیکن زیر نظر کارلوس کروش و مربی بدنساز جدید در محل کمپ تیم های ملی مجارستان برگزار شد. در نخستین روز از این تمرینات هادی عقیلی، رضا قوچان نژاد و «بارت کاوبرگ» مربی جدید بدنساز به اردوی تیم ملی ملحق شدند.

داور مسابقه عبدولی محروم نشده است

در حالی که خبرهای رسیده از لندن حاکی از آن بود که داور دیدار سعید عبدولی و استیو ژینو از فرانسه بعد از اعتراض های رسمی ایران محروم شده است این داور به کار خود در المپیک لندن ادامه می دهد. بهمن طالبی رئیس کمیته داوران فدراسیون کشتی ایران و یکی از داوران حاضر در المپیک لندن در این باره خاطرنشان کرد: «متاسفانه اخباری که منتشر شده صحت ندارد و داوران مسابقه عبدولی با حریف فرانسوی به قضاوت پرداختند. پس از این که ایران به آن کشتی اعتراض کرد، فیلم آن مسابقه و همچنین مسابقه وزن 96 کیلوگرم برای داوران بازبینی شد که پس از آن تصمیمی بر محرومیت داوران و یا اشتباه آنها گرفته نشد.»

امیر رئیس فدراسیون بین المللی کشتی آلیش شد

محمد حمید امیر با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون بین المللی کشتی با کمربند آلیش به مدت 4 سال (2012 تا 2016) به سمت ریاست این فدراسیون منصوب شد.

نهرودی: داوران لابی می کنند

سرمربی تیم ملی بوکس ایران از عملکرد شاگردان خود در بازی های المپیک لندن ابراز رضایت کرد و گفت: اگر بوکسورها همین روند را در بازی های آسیایی و یا المپیک بعدی به نمایش بگذارند می توانند مدال را بگیرند. حسین نهرودی افزود: متاسفانه داوری از ایران در بوکس المپیک حضور ندارد و مسئولی از ما در فدراسیون جهانی نیست. در این طور مواقع ضرر می کنیم. وی تصریح کرد: داوران در این بازی ها با همدیگر لابی می کنند، وقتی امتیازات نزدیک باشد، به سود آن کسی رای را اعلام می کنند که سرشناس تر باشد و یا مسئولی از آن کشور در این بازی ها حضور داشته باشد.