آرشیو دوشنبه ۲۳ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۶۸
ورزش
۱۵

پیشخوان

اکسلسیور

روزنامه مکزیکی اکسلسیور با روی جلد بردن عکسی از جشن قهرمانی تیم فوتبال این کشور در بازی های المپیک نوشته است: «مکزیک طلایی».

این روزنامه در ادامه و در توضیح تیترش نوشته: «یک برد تاریخی، مکزیک، برزیل را با نتیجه 2-1 در هم کوبید و قهرمان المپیک شد».

چاینا دیلی

روزنامه چاینا دیلی با روی جلد بردن عکسی از قهرمان چینی ها در رشته پیاده روی نوشته است: «راه زیادی تا تاریخی شدن باقی است». این روزنامه در توضیح تیترش نوشته: «سی تیانفگ از چین در مسابقه پیاده روی 50 کیلومتر بازی های المپیک به رقابت پرداخت و توانست مدال برنز را به دست آورد. سرجی روسیه یی اول شد و مدال طلاگرفت.»

کیکر

هفته نامه آلمانی کیکر در آخرین شماره اش با توجه به بازی حساس سوپرکاپ آلمان که بین تیم های بایرن مونیخ و بورسیا دورتموند انجام می شود، نوشته است: «اولین آزمون اجباری». این هفته نامه در تیتری دیگر و از قول هولتبی بازیکن تیم شالکه 04 نوشته است: «من از لحاظ روحی و بدنی کاملاآماده هستم.»

آبزرور یا دیده بان

دیده بان که توسط گاردین منتشر می شود، در تیتری جالب و در مورد مک کیور، قهرمان مسابقات کانوی، نوشت: «شاه کانو: مک کیور، یوسین بولت دنیای آب است». این روزنامه در تیتری دیگر و در مورد مسابقات شیرجه نوشت: «دالی به سوی فینال شیرجه زد». دیده بان مطلبی منتشر کرده در مورد فوتبال المپیک که تیترش چنین است: «فوتبال – مکزیک در فینال برزیل را متوقف کرد».