آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۰۲۸۳
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

سامانه پیام کوتاه 32320003

¤ عشق یعنی اشک توبه در قنوت

خواندش با نام «غفار الذنوب»

عشق یعنی چشم ها هم در رکوع

شرمگین از نام «ستارالعیوب»

عشق یعنی سر سجود و دل سجود

ذکر یارب یارب از عمق وجود

53850918

¤ به یاری خداوند این قرن، قرن غلبه مستضعفین بر مستکبرین خواهد بود. نام های خمینی و خامنه ای به کابوس بزرگ برای امپریالیسم تبدیل شده است. دشمن تمام توانش را برای جلوگیری از نفوذ و تاثیر انقلاب اسلامی پای کار آورده ولی خوشبختانه نتیجه نگرفته است.

60910915

¤ در رابطه با زلزله اخیر در آذربایجان شرقی فقط از سه شهر ورزقان- اهر و هریس نام برده می شود در حالی که صدها آبادی آسیب و خسارت دیده اند. حق این است که از تمام این مناطق و ساکنان آنها دلجویی بشود و به آن ها کمک رسانی بکنند.

قنبرپور

¤ زلزله 2/6 ریشتری در آذربایجان شرقی با 250 کشته و هزار مجروحی که داشت ثابت کرد که بافت های فرسوده برخلاف نظر بعضی از مسئولین که گفته اند اولویت اول کشور نیست اتفاقا اولویت اول را دارد غرض اینکه مسئولین به یاد بافت های فرسوده منطقه اتابک در گوشه تهران باشند و آن را در اولویت کارهای خود قرار بدهند.

احمدپور

¤ اشتباهات فاحش و بی قاعده و قانون دولت ترکیه در همراهی با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار در کشتار و قتل و غارت مردم سوریه تکرار اشتباهات امپراطوری عثمانی است که پیامد آن 24 آوریل سالروز قتل عام ارامنه است که هر ساله دولت ترکیه را به مقابله و فرار از آن وادار می کند. قصد تایید و یا رد آن روز را نداریم ولی تکرار این خطاها علاوه بر سست کردن اساس و پایه دولت فعلی در ترکیه خاطره تلخی در اذهان تاریخ می گذارد که جز سرشکستگی چیزی عاید ترکیه نمی کند و سوال اینجاست که چرا آنها از تاریخ درس نمی گیرند.

محمودی

¤ ترکیه با پیروی کورکورانه از آمریکا در اقدام علیه امنیت سوریه و توطئه براندازی نظام سیاسی این کشور حکم چوب دو سر نجس را پیدا کرده و هر طرف این معادله را که فکر کنیم به ضرر مسئولین ترک تمام خواهد شد.

85160919

¤ جوانان عزیز کشور باید متوجه باشند که برخی کانالهای مذهبی در ماهواره ها دنبال تفرقه بین شیعه و سنی هستند، لذا باید هوشیار بود.

قاسمی- اصفهان

¤ اگر ممکن است دلیل قانونی عدم اجرای حکم فائزه هاشمی را بیان کنند تا مردم بدانند مردم حق دارند که بدانند.

84080912

¤ براساس اخبار رسیده دولت در شرایط اقتصادی و تحریم اقدام به خرید 200 دستگاه بنز به ارزش 40 میلیارد تومان برای اجلاس سران عدم تعهد کرده است آیا نمی شد از یکی از خودروهای با کیفیت ساخت داخل استفاده کرد؟

01670910

¤ حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید کشور فرموده اند: عده ای با اینکه در مبارزات انقلاب شرکت نداشته اند به دنبال سهم خواهی هستند. بنده عرض می کنم شرکت در مبارزات انقلاب هم دال بر سهم خواهی نمی شود. چه برسد به اینکه فرد یا گروهی سهمی در مبارزات نداشته باشند.

85160919

¤ از وزیر محترم راه و شهرسازی درخواست می شود به کندی روند پروژه های مسکن مهر در کرمان و استفاده از امکانات حداقلی نظارت نمایند.

انجم شعاع

¤ از بنیاد شهید و امور ایثارگران سوال کنید چرا کمک هزینه تحصیلی فرزندان شاهد را بیشتر از 2 سال است که پرداخت نمی کنند؟! و در صورت سوال از پاسخ به شما خودداری می کنند.

94530912

¤ صندوق بازنشستگی کشوری و وزارت آموزش و پرورش بدهی خود را به بیمه بپردازند تا ما بازنشستگان بتوانیم مطالبات خود را بابت هزینه های پزشکی مربوط به بیمه طلایی دریافت کنیم.

خرسندی- تهران

¤ چرا یک سری از مراکز آموزش غیرانتفاعی مثل مدارس غیرانتفاعی از پرداخت مالیات بر درآمد معاف هستند. با توجه به سابقه فعالیت 18 ساله ام در این مدارس و با توجه به اینکه بسیاری از این مدارس ملک شخصی افراد است و با توجه به دریافت های نجومی از خانواده ها شایسته نیست که سازمان امور مالیاتی کشور این طیف را از پرداخت مالیات بر درآمد معاف دارند و کارمند با حقوق پانصدهزار تومانی را ملزم به پرداخت مالیات نمایند.

طاهری

¤ چرا علی رغم اعلام ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر افزایش 15 درصدی حقوق کارکنان در سال 91 تاکنون این موضوع تحقق نیافته است؟!

37710912

¤ بانک کشاورزی بابت کشت علوفه دامی یونجه و شبدر به کشاورزان وام پرداخت می کند ولی معلوم نیست چرا و به چه دلیل از دادن وام برای خرید گوسفند ماده که در طول سال دو بار زایمان دارد دریغ می کند و همکاری ندارد.

20500938

¤ در شهر بندر جاسک امکان استفاده از اینترنت وجود ندارد. در ضمن بنویسید شرکت ایرانسل چرا به جای ارتقای زیرساخت های خود در مناطق محروم کشور به فکر فوتبال افتاده است؟

71100939

¤ شهرداری اهواز در پرداخت مطالبات پیمانکاران خود تبعیض قائل شده به طوری که شرکت های عمرانی را به شرکت های خدماتی ترجیح می دهد و پول آنها را مرتب پرداخت می کند ولی شرکت های خدماتی بعد از چند سال هنوز موفق به گرفتن حق و حقوق خود نشده اند.

86400916

¤ اگر حرف های کارشناسی کشتی تلویزیون درست باشد باید گفت داوری مسابقه کشتی آقای عبدولی مانند داوری غرب در موضوع هسته ای ایران بود. قطعا کسانی که برای یک مدال روبه روی میلیون ها بیننده و ایرانی می ایستند چشم دیدن موفقیت های بزرگ تر را نخواهند داشت.

ایرانی

¤ به دولتمردان ترکیه توصیه می کنم از سرنوشت صدام نوکر حلقه به گوش آمریکا عبرت بگیرند و دامن خود و ملت را از عذاب برهانند.

20510913

69600936

¤ متاسفانه در ماه مبارک رمضان که ماه عزیزی است باز مشاهده می شود خانم هایی که در بعضی از داروخانه ها کار می کنند هیچ توجهی به شئونات اسلامی ندارند. چه کسی باید تذکر بدهد و جلوی موارد تخلف را بگیرد؟

81130938

¤ حرامیان وهابی- صهیونیست می خواهند از حرم بی بی زینب(س) و حضرت رقیه (سلام الله علیهما) بقیع و سامرایی دیگر در سوریه بسازند. لذا نباید به آنها امان داد.

68960937

¤ خانم عطاریان مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری اعلام نمود که طلب سه ماهه اول سال افزایش حقوق 15% از شنبه (14/5/91) به حساب افراد ذی نفع واریز شد. عرض می کنم وقتی اطمینان ندارید چرا اعلام می کنید و زبان مردم را علیه خود باز می کنید و مردم را نسبت به مسئولین بدبین می کنید؟!

فلاح نیا از ساری

¤ با توجه به اینکه تمام منابع درآمدی شهرری از قبیل پالایشگاه، سیمان تهران و عوارض و... به حساب تهران واریز می شود و مردم این شهر فقط از آلودگی های این کارخانه ها بهره مند می شوند بهتر است که هر چه زودتر این شهر از تهران منفک شود تا شاید اقداماتی از قبیل ساخت بیمارستان مجهز برای جانبازان، هتل برای زائرین حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، سامان دهی اطراف حرم مطهر به ویژه سمت شرق (پارکینگ و...)، ترمیم و بازسازی اطراف قلعه گبری، تعریض خیابان های اصلی، سروسامان دادن به وضعیت آلودگی و... برای این شهر قبله تهران صورت گیرد.

علی اکبر لک

¤ در اقدامی تامل برانگیز از سوی وزیر علوم 45 رشته از رشته های مهندسی و کاربردی دانشگاه پیام نور در سراسر استان خوزستان حذف شد درحالی که تمام امکانات مورد نیاز نظیر آزمایشگاه و تجهیزات آن ها تهیه شده است.

موسوی از اهواز

¤ دارای دو فرزند هستم و همسرم به علت بدهکاری در زندان است. هیچ منبع درآمدی ندارم. بیشتر وقت ها فقط نان و چای می خوریم از افراد نیکوکار و خیرین درخواست می شود در این ماه خدا ما را دستگیری نمایند.

شهر بانو شریعت از بهشهر

¤ چرا قبض تلفن ثابت از تمام قبوض (آب، برق، گاز) گران تر است؟ آیا این مصداق گرانفروشی نیست؟ شایسته است مسئولین وزارت فناوری و اطلاعات تدبیری بیندیشند.

22570916

¤ برای مقابله با جنگ نرم دشمن شبکه های صدا و سیما داخلی به تنهایی کافی نیست و باید تمام رسانه ها و مطبوعات و خطبای جمعه و جماعات در مساجد سراسر کشور و سایت ها و وبلاگ ها و... با بصیرت افزایی به مقابله با جنگ نرم دشمن بروند.

98570912

¤ انتصاب شخصی به نام محسنی بندپی در وزارت بهداشت که از امضاکنندگان نامه جام زهر به رهبری بوده تعجب تمام دلسوزان نظام را برانگیخته است.

37340918

¤ سرباز اعزامی 1/4/91 با مدرک لیسانس هستم می خواستم مسئولین نظام وظیفه عمومی پاسخ بدهند آیا امکان دارد با قانون جدید از مدت خدمت ما لیسانسیه ها کم بشود. آیا در این مورد می توانیم امیدوار باشیم؟ واقعا دغدغه داریم اگر جواب بدهند ممنون می شویم.

51490918

¤ روز 18/5/91 مصادف با 19 ماه مبارک رمضان بعد از گذشت 28 سال و 9 ماه و سه روز از تاریخ جانبازی ام آخرین ترکش به جا مانده در بدنم را که یادگار دوران دفاع مقدس بود از بدنم بیرون آوردند. اگر این مطلب بنده ارزش خبری دارد در این ستون درج کنید.

شهریار رحیمی از فسا با 8 سال سابقه اسارت

¤ نمایندگی ایران خودرو در کازرون به جای بنده که از ثبت نام کنندگان پیش خرید خودرو بوده ام برگه انصراف پر کرده و با امضای جعلی اقدام به فروش خودرو به غیر کرده است. بعد از شکایت و مدت 5 سال رفت و آمد به دادگاه مسئولین نمایندگی مذکور محکوم به جعل اسناد و پرداخت خسارت شده اند. برای دادخواهی و درخواست اجرای حکم باید بالای یک میلیون تومان تمبر باطل بکنم. عرضم این است که چرا در جامعه برای احقاق حق قانونی مردم چنین سنگ اندازی هایی وجود دارد؟

جمشید معتمدی

¤ درگذشته مجلس تصویب کرد که افرادی بالای 60 سال در صورتی که مدت 10 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند می توانند درخواست بازنشستگی بدهند. می خواستم مسئولین امر روشن کنند آیا این قانون برای امسال تمدید می شود یا خیر.

سوری

¤ تلویزیون که برنامه مسابقات المپیک را نشان می دهد دلم برای فوتبال می سوزد که با سهل انگاری های برخی مسئولین امور ورزشی چه بلایی بر سر فوتبال آمده است؟ امارات باید تیم داشته باشد و ما فاقد تیم باشیم؟ واقعا از این وضعیت متاسفم.معنی سرمایه گذاری در فوتبال تنها پولدار کردن عده ای از فوتبالیست های بی هنر نیست.

دسته باشی و یک شهروند دیگر

¤ با توجه به تحولات گسترده بیداری اسلامی در خاورمیانه و آفریقا شایسته است جمهوری اسلامی با دیپلماسی تهاجمی عمل نماید نه اینکه باحضور وزیر خارجه کشورمان در ترکیه در قبال ددمنشی آنها در قتل عام مردم مظلوم سوریه با انفعال با مسئولین ترک به گفت وگو بپردازد.

خدامی

¤ از مسئولین شهرستان شوشتر درخواست می شود برای مهار بوی تعفن شرکت تولید کنسرو ماهی در جاده شوشتر- اهواز که بسیاری از عابرین را آزار می دهد تدبیری نمایند.

21480937

¤ صدا و سیما با پخش برنامه «خنده بازار» به دنبال ترویج چه ارزش هایی است؟ آیا تحقیر کرامت انسان ها در شان ملت ماست؟!

25660914

¤ برخورد اداره اماکن ناجا با برخی فروشندگان آش و حلیم در عصرها نمود بارز افراط و تفریط برخی متولیان امر است در مرکز پایتخت میدان امام خمینی ابتدای خیابان فردوسی مغازه فروش اغذیه خود روبروی خیابان نشسته و به خوردن غذا مشغول است و هیچ کس متعرض او نمی شود. اما در بسیاری از خیابان های دیگر اداره اماکن مغازه کبابی معنوی در خیابان پیروزی را که مردم روزه دار عصرها اقدام به تهیه حلیم و آش می کنند پلمب می کند؟! و اعلام می شود از ساعت 8 به بعد باید اقدام به فروش کنید یعنی 20 دقیقه به اذان 400-300 نفر در صف ایستاده خرید کنند و به منزل هم سس برسند؟ حتما فردا نوبت نانوایی هایی است که صبح ها اقدام به پخت نان می کنند؟

صباغیان- طاهری- قادری و حیدری

¤ سال 88 بازنشسته شده ام چند ماه اضافه کاری طلبکارم که هیچ خبری از پرداخت آن نیست. بابت بیمه طلایی نیز 4 ماه از حقوق ما کم شد ولی اقدامی صورت نگرفت. بابت این 4 ماه که از حقوق بازنشستگان کم شد آیا می دانید چه پول کلانی می شود؟ از دستگاه نظارتی درخواست توجه و دقت بیشتری می رود.

یک بازنشسته فرهنگی

¤ گرم گرفتن وزیر خارجه کشورمان با وزیر خارجه ترکیه همه را شگفت زده کرد ترکیه با خیانت آشکار در قبال ملت و دولتمان و همراهی با مثلث شوم ارتجاع عرب منطقه (عربستان و قطر) و آمریکا و رژیم صهیونیستی در مواجهه با ملت و دولت قانونی و مقاومت سوریه شایسته چنین برخورد گرمی نیست.

خانم عاصف

¤ هدف از برگزاری اجلاس اضطراری با حضور سران کشورهای اسلامی در عربستان از سوی پادشاه این کشور سرپوش گذاشتن روی جنایت های آل سعود در برابر بیداری اسلامی منطقه است شایسته است مسئولین کشور در برابر این اجلاس واکنش مناسب و در خور شان نظام مقدس جمهوری اسلامی و امت انقلابی ایران اسلامی نشان بدهند.

عبداللهی

¤ از وزیر اقتصاد درخواست می شود به جای جذب برخی از سرمایه های خارجی و باج دادن به امثال قطر، بستر لازم را برای سرمایه گذاری داخلی فراهم کند.

1783-0916

¤ انتصاب محسنی بندپی از نمایندگان مجلس ششم و از امضاکنندگان نامه جام زهر در وزارت بهداشت تعجب تمام ولایتمداران را برانگیخت در صورت عدم برکناری باید وزیر بهداشت برای پاسخگویی به مجلس احضار شود.

3734-0918

¤ به مسئولین دستگاه قضا عرض می کنم تا زمانی که فتنه گران داخلی محاکمه نشوند و به خاطر جنایت خود محکوم نشوند عدالت اجرا نشده است. روزی همه در برابر دادگاه الهی باید پاسخگو باشیم.

6119-0912

¤ یک ماه است که در سایت مسکن برای وام ازدواج ثبت نام کرده ام هنوز خبری از پرداخت وام نیست. خواهشمندم مسئولین امر مشکل ما را حل کنند در روز عیدفطر مراسم عروسی داریم.

علی از ایلام

¤ از دولت انقلابی عراق درخواست می کنم به وضعیت کردستان خود رسیدگی کند و نگذارد دشمنان عراق آنجا را جولانگاه طمع ورزی ترکیه و دشمنان اسلام قرار دهند و به تاخت و تاز بپردازند.

0873-0919

¤ کسانی که فکر کرده اند با خرید بازیکنان میلیاردی و آوردن مربی کافر خارجی در موفقیت تیم پیروزی موفق خواهند شد سخت در اشتباهند در حالی که عده ای با توجه به تورم و گرانی و بیکاری با فقر و نداری می سازند و می سوزند و برخی نیز به کارهای خلاف روی می آورند چنین اقدامی ظلم مضاعف است و پاسخ ظلم چوب بی صدای الهی است.

8911-0915

¤ متاسفانه بارها مشاهده شده که قهرمانان ارزنده کشورمان در سکوهای قهرمانی آن طوری که شایسته است به سرود ملی خود بها نمی دهند که لازم است از سوی مسئولین فرهنگی وزارت ورزش و جوانان مورد دقت و توجه قرار گیرد.

نجفی از جزیره قشم

¤ بنده یادداشت روز آقای شریعتمداری را که در مورد مفاسد اقتصادی کلان و سرمایه داران زالوصفت است حداقل 2 بار می خوانم چون دقیقا به هدف می زند. ای کاش مسئولین نیز به این مطالب توجه جدی می کردند.

7624-0935

¤ چرا فقط روزنامه کیهان اطلاع رسانی می کند و دیگر روزنامه ها با پول بیت المال سنگ استکبار را به سینه می زنند و مسئولین فرهنگی نیز اخطاری به آنها نمی کنند خداوند آنها را به راه راست هدایت کند.

6986-0917

¤ هرچند گرانی و تورم واقعیتی انکارناپذیر است ولی به پیروی از کریم اهل بیت امام حسن مجتبی(ع) حاضرم چندروز از حقوق ماهیانه خود را به مردم سوریه اختصاص دهم. لطفا شماره حساب اعلام کنید.

4958-0916

¤ از شهرداری منطقه 12 درخواست می شود نسبت به کشیدن تصویر شهید سیدعبدالله رضوی در خیابان آبمنگل سابق که در حال حاضر به نام این شهید عزیز است اقدام نماید.

8976-0935

¤ وقتی این همه نیروی جوان بی کار در کشور وجود دارد دعوت به کار مجدد بازنشسته ها با هیچ عقل و منطقی جور در نمی آید. با این روش که در دستگاه های دولتی و نیمه دولتی معمول شده جوانان کشور چگونه امید پیداکردن کار در آینده داشته باشند.

اصغرکردبچه

¤ 53 سال سن دارم و 27 سال است که کار می کنم. در حال حاضر به خاطر اینکه بینایی چشمانم به زیر ده درصد رسیده خانه نشین شده ام به همراه فرزند و عروسم در یک منزل اجاره ای زندگی می کنیم. چون مهلت اجاره تمام شده باید بلند شویم. از طرف دیگر چون توانایی کارکردن ندارم کسی حاضر به نگهداری بنده نیست. بنویسید این مشکلات رنجم می دهد از مسئولین و افراد نیکوکار درخواست کمک دارم.

یک پدر ناتوان از قم

¤ در حادثه کشته شدن دونفر از هم وطنان در سیل علی آباد کتول در شمال کشور مقصر اصلی شهرداری این شهر است چون قبلا تمام مسیل های ایجاد شده طبیعی این شهر را که نزولات آسمانی را هدایت می کردند بست و در نتیجه دربارندگی اخیر هم آب ها در یک مسیل قرار گرفت و آن حادثه غمبار اتفاق افتاد. جالب اینکه قبل از وقوع حادثه مردم شهر با نامه نگاری چنین خطری را گوشزد کرده بودند ولی مسئولین شهرداری مورد بی اعتنایی قرار دادند.

بشیری

¤ شاید بتوان گفت بخشی از عوامل ریزگردها در داخل به واسطه تخریب محیط زیست و از بین رفتن منابع طبیعی باشد. چرا مسئولین امر بدون توجه به این واقعیت ها درداخل کشور چنین موضوعی را به طور کل به خارج و بیرون از مرزهای کشور نسبت می دهند و از خود سلب مسئولیت می کنند.

9382-0915

¤ تلاش و تکاپوی فتنه گران مدعی اصلاح طلبی برای حضور در انتخابات سال 92 ریاست جمهوری نشانه صحت انتخابات سال 88 و بیانگر این حقیقت بود که فتنه گری آنها برای کشاندن کشور به آشوب و گرفتن ماهی از آب گل آلود بود ولی در این میان کسانی که آگاهانه یا ناآگاهانه برای تغییر روند اجرایی انتخابات تلاش می کنند دانسته یا ندانسته به نفع دشمن و این فتنه گران گام برمی دارند.

ساعدی

¤ امروز جنگ در سوریه فقط بین سوریه و چند کشور نیست بلکه جنگ تمامی کفر و الحاد برای محو مقاومت است پس بیایید در ماه مبارک رمضان برای شکست کفر و پیروزی ملت و دولت مقاوم سوریه دعا کنیم.

85050918

¤ به تمام کسانی که بر اثر غفلت و ناآگاهی و یا لجاجت اقدام به روزه خواری علنی می کنند عرض می کنم اولاسر سفره میهمانی ویژه خدا نشستن لیاقت می خواهد که نصیب هر کسی نیست ثانیا اگر براساس امراض و یا مسافرت و... توان روزه گرفتن نداریم نباید آن را علنی کنیم چرا که آشکار کردن گناه است و فعل حرام ابتدا به خودمان برمی گردد. به قول عارف بزرگوار آیت الله حق شناس خداوند دیرگیر است ولی سخت گیر است اما کسانی که بر اثر لجاجت اقدام به روزه خواری می کنند بدانند هر کس با خداوند در افتاد بر افتاد. کافی است به تاریخ و قصص گذشته بنگرید و عبرت گیرید و خود مایه عبرت دیگران شوید.

یک هموطن دلسوز

¤ اردوغان که به پرز گفت کودک کش حال پاسخ مسلمین را چگونه می دهد که عواملش در سوریه بچه 3 ساله را دار می زنند و با رژیم صهیونیستی متحد می شوند؟ خدایا سزای این جنایت را به سرعت عنایت فرما.

98130912

¤ باید ملک عبدالله خادم الحرمین الشریفین را از این پس چنین بنامیم: غلام عبدالشیطان خادم الآمریکا والاسرائیل و خائن المسلمین.

98570912

¤ امام علی(ع) می فرمایند: مردم به وسیله دنیا آزمایش می شوند پس هر چیزی از دنیا را برای دنیا به دست آورند از دستشان بیرون می رود و بر آن محاسبه خواهند شد و آنچه را در دنیا برای آخرت تهیه کنند به آن خواهند رسید و با آن خواهند ماند.

73520912

¤ بی عدالتی داوران کشتی المپیک لندن در مسابقه کشتی گیر ایرانی خشم همه ما را برانگیخت. اگرچه باخت را به او تحمیل کردند ولی از نظر ما و هر کس که از یک مقدار انصاف و وجدان برخوردار باشد قهرمان ایشان است.

17250913

¤ اظهارات غیرکارشناسانه چندی پیش آقای بهمنی رئیس بانک مرکزی درخصوص تک نرخی کردن قیمت ارز موجب افزایش قیمت دلار از 1900 تومان به 2200 تومان گردید، فشار این کار نیز به مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه وارد می شود اگر خواسته باشیم مسئولین مصاحبه نکنند و ثبات نسبی اقتصاد را به هم نریزند چه کسی را باید ببینیم.

بوربور

¤ حلقه انحرافی چسبیده به دولت به خاطر سکوت خود در مقابل جنایت های ایادی صهیونیسم در سوریه شریک جرم آنان می باشد و باید روزی حساب پس بدهد.

18360938

¤ توماس کارلایل فیلسوف و نویسنده نابغه انگلیسی در توصیف حضرت علی(ع) گفته است: ما نمی توانیم علی(ع) را دوست نداشته باشیم و به او عشق نورزیم زیرا تمام خوبی ها در او جمع است و شجاعتش آمیخته با مهربانی و گذشت بود.

91550916

¤ حذف ناجوانمردانه جوان دلاور و با غیرت کشتی فرنگی ایران، سعید عبدولی برای همه ایرانیان تاثربرانگیز و دردآور بود باید قوی بشویم و نگذاریم چنین ظلمی در حق کشتی گیران ما بشود.

80220911

¤ ضمن عرض تبریک به عزیزان کشتی گیر ایرانی و مربی دلسوز و کاردان و شجاع آنها آقای بنا که واقعا در بازی های المپیک لندن خوش درخشیدند از مسئولین ورزش و فدراسیون کشتی سوال می کنیم چرا باید حق جوان باغیرت ایرانی خیلی راحت زیر پا گذاشته شود؟ تا کی باید شاهد این حق کشی ها که خود کمیته داوران به آن اعتراف می کنند باشیم و کاری نتوانیم بکنیم.

80220911

¤ علت قطع رابطه ایران با مصر انعقاد قرارداد کمپ دیوید بود که انورسادات رئیس جمهور وقت مصر در این قرارداد رژیم غاصب اسرائیل را به رسمیت شناخت. وقتی هنوز این قرارداد دست نخورده باقی مانده و فقط مرسی جای حسنی مبارک آمده چه لزومی دارد که مسئولین کشورمان اصرار به برقراری رابطه با کشور مصر داشته باشند؟ فعلاکه چیزی تغییر نکرده است.

عشقی

¤ وکیل فائزه هاشمی اظهار داشته زندانی نشدن موکلش به دلیل کمبود زندان است. آیا واقعا در این کشور به این گستردگی جایی برای تربیت و تنبیه این زن پیدا نمی شود؟ چرا فکر نکرده حرفی می زنند که موجب تمسخر گردد. چرا نمی گویند در دستگاه قضا اراده ای برای برخورد با این خانواده وجود ندارد؟

85160919

¤ بهاءالله مهاجرانی افندی وزیر در بچگی شیر خر خورده دولت خاتمی اخیرا گفته وطن جایی است که آدمی احساس آرامش می کند. او در ادامه اظهار داشته قصد دارد بقیه عمر خود را در وطن دوم خود یعنی لندن سپری کند. عرض می کنم چه خوب بود که ایشان در عبارت خود به جای وطن از کلمه آخور یا طویله استفاده می کرد چرا که وجه تشابه بیشتری با ایشان دارد ثانیا از یک هرزه سیاسی مثل ایشان چنین اظهاراتی خیلی عجیب نیست. اگر غیر از این بود باید تعجب کرد.

85160919