آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۴۷۱
صفحه آخر
۱۶
خبر اول

نادیا دلدار گلچین درگذشت

وداع با بازیگر «خط آتش»

نادیا دلدار گلچین بازیگر سینما و تلویزیون بعد از تحمل سال ها بیماری کلیه و مدتی بستری شدن در بیمارستان بامداد روز 25 مردادماه 1391 دار فانی را وداع گفت.

به گزارش «اعتماد»، این بازیگر که در چند ماه اخیر در بیمارستان عرفان بستری بود و در روزهای آخر در کما به سر می برد، سال ها قبل به دلیل بروز مشکل کلیه مجبور به پیوند شد که نتیجه این پیوند کلیه برای او رضایت بخش نبود و بیماری های دیگری را برای او به همراه داشت. او چندی قبل در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت کاری و زندگی خود گفته بود: «در 10 سال اخیر فعالیت های بازیگری را رها نکرده ام و سعی کردم دور از عرصه بازیگری نباشم، چون اگر دور باشم، احساس افسردگی شدید می کنم و فقط دلم می خواهد جلوی دوربین باشم. اگر کار نکنم خرج زندگی ام لنگ می ماند. من سرپرست ندارم و حتما باید دستم را روی زانویم بگذارم، بلند شوم و کار کنم. تنها نباید در موقع نبودن به دنبال هم باشیم. در موقعی هم که هستیم قدر هم را بدانیم و امیدوارم برای همه هنرمندان فقط خوبی و خوشی باشد و هیچ کس نگرانی و گرفتاری نداشته باشد.»

«ابلیس» ساخته احمدرضا درویش نخستین کار سینمایی این بازیگر بود که در سال 1369 تولید شد. او سال 1339 در تهران متولد شد و دارای مدرک تحصیلی دیپلم موسیقی از هنرستان عالی موسیقی بود