آرشیو پنجشنبه ۲۶ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۲۷۱۷
ورزش
۲۴
چهره

فسخ قرارداد نیکبخت واحدی با گهر زاگرس

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن سرشناس گهر دورود بعد از اینکه نتوانست در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر به میدان برود، سرانجام قراردادش را با این تیم فسخ کرد. به گزارش خبر آنلاین، نیکبخت در مورد جدایی از این تیم گفت: «من برای بازی کردن مشکل داشتم و همین موضوع باعث شد تا قراردادم را فسخ کنم.

البته این مشکل فقط یک مشکل اداری است و تا چند روز دیگر حل می شود و حتی کارت بازی من هم صادر شده است. من با این شرایط دست مسوولان گهر را باز گذاشتم و از این تیم جدا شدم چون به هر حال آنها هم باید به فکر استفاده از بازیکنان خودشان باشند تا نتیجه بگیرند. در این مدت هم هواداران گهر واقعا به من محبت داشتند و باید از لطف آنها نهایت تشکر را انجام دهم.»

نیکبخت در پاسخ به این سوال که مشکلش برای بازی کردن در لیگ برتر چیست، گفت: «باور کنید مشکلی ندارم و حتی آقای علیپور هم در این مورد مصاحبه کرد و گفت که مشکل خاصی ندارم. مشکل من فقط به مسائل اداری مربوط می شود که هر وقت حل شد در موردش صحبت می کنم و مطمئن باشید تا چند روز دیگر حل خواهد شد.»

نیکبخت درباره اینکه اگر مشکلش حل شود باید دوباره دنبال تیم باشد، گفت: «مشکلی از این بابت وجود ندارد. من هنوز در لیگ برتر بازی نکرده ام و نیازی نیست که تا نیم فصل صبر کنم. وقتی مشکلم حل شد می توانم بلافاصله با یک تیم لیگ برتری قرارداد امضا کنم.»