آرشیو سه‌شنبه ۳۱ امرداد ۱۳۹۱، شماره ۷۶۱۸
صفحه اول
۱

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس:برخی وزارتخانه های ادغامی باید مجددا جداسازی شوند

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت جداسازی برخی وزارتخانه های ادغامی گفت: برخی وزارتخانه های ادغامی همچون وزارت راه و شهرسازی پاسخگوی مطالبات مردم و جامعه نیست و باید با جدا کردن این وزارتخانه و تبدیل آن به دو وزارتخانه راه و مسکن برای حل مشکلات مردم گامی برداشت.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا با بیان اینکه با انتزاع برخی وزارتخانه ادغامی موافق است، گفت: در این راه هر چه تخصصی تر گام برداریم بازدهی مثبتی خواهیم داشت، برخی مواقع نیاز است که برای منافع کشور و مردم کارهایی که در گذشته انجام داده ایم را سر و سامان دهیم.

وی توضیح داد: مجلس هشتم با توجه به مقتضیات زمان خود با ادغام برخی وزارتخانه ها همچون راه و شهرسازی موافقت کرد که اکنون نیاز به بازنگری در این تصمیم به چشم می خورد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر جدا شدن وزارت راه و شهرسازی به دو وزارتخانه راه و مسکن گفت: زمانی که این وزارتخانه در دو بخش متفاوت کارهایش را دنبال می کرد بهتر می توانست مطالبات مردم را پاسخ دهد از این رو به نفع کشور و مردم است که مجددا این وزارتخانه به حالت قبلی باز گردد.