آرشیو پنجشنبه ۲‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۷۵
صفحه آخر
۱۶
منظر

خرید مدرن برای دنیای مدرن

صدیق تعریف

راه اندازی سامانه ارسال محصولات فرهنگی «سام» بی شک شیوه بسیار مناسبی برای خرید محصولات فرهنگی از جمله کتاب و سی دی های صوتی و تصویری است.

با اینکه من در تهران اقامت دارم گاهی برای پیدا کردن و تهیه یک کتاب یا یک سی دی موسیقی ساعت ها باید وقت بگذارم و گاه دست خالی به خانه بازگردم، اما با شیوه خرید سام بی شک می توان در زمان و انرژی پس انداز کرد و به راحتی محصول فرهنگی مورد نیاز را مقابل در منزل دریافت کرد.

در جهان مدرن همه چیز رو به پیشرفت و شیوه خرید کتاب با سامانه سام هم شیوه بسیار مناسب و مدرنی برای تهیه محصولات فرهنگی است که از نظر محیط زیستی هم قابل تامل است. متاسفانه ترافیک شهری روز به روز رو به افزایش است و در چنین شرایطی این شیوه می تواند از بار ترافیکی تهران بکاهد. یکی از الزامات جامعه مدرن امکان تازه یی است که می توان برای دسترسی به محصولات در اختیار داشت و حالاخرید از طریق اینترنت یکی از این امکانات است.

شیوه خرید اینترتی یکی از وجوه تمدن غرب است که سال هاست در غرب توانسته پاسخگوی نیاز مردم باشد و در کشور ما هم با توجه به گستردگی جغرافیایی و دوری برخی مناطق و روستاها از مراکز فروش محصولات فرهنگی این شیوه می تواند تسهیلات خوبی را برای مشتریان فرهنگ فراهم کند.

باید از هر شیوه جدیدی که می تواند تحولی در فرآیند فرهنگ سازی در جامعه داشته باشد، حمایت کرد و من به عنوان یکی از تولیدکنندگان فرهنگ و متقابلامصرف کنندگان آن از این شیوه تقدیر و آن را پیشنهاد می کنم.|اعتماد|