آرشیو شنبه ۴‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۷۲۲
بازار موبایل
۲۷

موبایل کده

پیشرفته ترین گوشی دوسیم کارته ایسر به بازار می آید

شرکت تایوانی ایسر اعلام کرده که جدیدترین گوشی هوشمندش را با پشتیبانی از دوسیم کارت و آخرین نسخه آندروید راهی بازار می کند. این گوشی با نامLiquid Gallant Duo عرضه می شود.

این گوشی اولین بار در برلین آلمان معرفی خواهد شد و ایسر درصدد است از نسخه تک سیم کارت این گوشی هم با نام Liquid Gallant همزمان رونمایی کند.هر دو این گوشی ها به پردازنده یک گیگاهرتزی مجهز شده اند و یک گیگابایت RAM دارند و با کارت microSD می توان حافظه آنها را ارتقا داد. این گوشی ها همچنین دارای صفحه نمایش 3/4 اینچی و دوربین پنج مگاپیکسلی هستند و به نسخه 0/4 Ice Cream Sandwich سیستم عامل آندروید تجهیز شده اند. این گوشی ماه آینده در دو رنگ سفید و مشکی به بازار می آیند، اما درباره قیمت آنها اطلاعی در دست نیست.

سپرده پذیری موبایلی با تلفن های آندرویدی

شرکت کانادایی RDM سپرده پذیری آسان با استفاده از اپلیکیشن تلفن همراه Simply Deposit Mobile را برای تلفن های هوشمند آندرویدی و آی فون عرضه کرد.

قابلیت سپرده پذیری از راه دور برای تلفن های هوشمند، دسترسی به سرویس در هرجایی که سیگنال های بی سیم موجود است، تایید هویت دو وجهی، رمزنگاری اطلاعات SSL، تطابق با استاندارد PCI، عدم ذخیره اطلاعات روی دستگاه و مدیریت چک در پایانه فروش در مکان مشتری از ویژگی های این اپلیکیشن هستند. این سیستم ترکیبی به کاربران امکان ضبط تصویر چک از طریق دوربین تلفن هوشمند و سپرده گذاری بی سیم روی پلت فرم سیستم مدیریت تصویر و تراکنش های امن RDM را می دهد.

براساس این گزارش، پلت فرم آی.تی.ام.اس در یک هفته بیش از سه میلیون آیتم را پردازش و بیش از 18 هزار سپرده پذیری را انجام می دهد.