آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۷۷
اقتصاد
۴

خبر

تجلیل از زنان بانکدار ایرانی موفق

در دومین جشنواره بین المللی «ایران بانک 2012»، در مراسم اختتامیه این جشنواره که از 21 تا23 آبان ماه امسال با حضور بانک های سراسر کشور برگزار می شود زنان بانکدار ایرانی موفق، تندیس بلورین دریافت خواهند کرد.بسیاری از کارشناسان بانکی و مالی بر این اعتقادند که وارد کردن زنان به مناصب بالای مدیریت بانک ها حرکتی هوشمندانه و دوراندیشانه است. زنان در سرتاسر جهان با در اختیار داشتن توانایی، مهارت و تجربه فراوان و ارزشمند، بهترین گزینه برای ایجاد تحول و پیشرفت همه جانبه به حساب می آیند.

رتبه «ب» گروه سرمایه گذاری شهر

شرکت کارگزاری شهر به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ بانک شهر در فضای رقابتی ایجاد شده و بر اساس بازرسی و پایش های صورت گرفته از سوی کارشناسان سازمان و شرکت بورس کالاموفق به کسب رتبه «ب» در بین بیش از 70 کارگزار فعال در بخش کالاشد.دکتربوذرجمهر،مدیرعامل کارگزاری شهراعلام کرد: این موضوع پس از طی مراحل اداری و صدور مجوزهای لازم می تواند نقطه عطفی در فعالیت های این کارگزاری محسوب شود.

ارزیابی صورت مالی بانک توسعه تعاون

سومین مجمع عمومی سالیانه بانک توسعه تعاون با حضور اعضای مجمع برگزار و گزارش حسابرسان بازرس قانونی مطلوب ارزیابی شد. گفتنی است با توجه به مطلوب بودن گزارش بازرس قانونی بانک توسعه تعاون (سازمان حسابرسی) صورت های مالی سال 1390 این بانک مورد تصویب اعضای مجمع عمومی قرار گرفت. این در حالی است که بانک توسعه تعاون برای چندمین سال متوالی موفق به اخذ گزارش مطلوب از سازمان حسابرسی می شود.