آرشیو یکشنبه ۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۷۷
باشگاه سیاست
۷

پیدا و پنهان

سایت خبری مشرق نوشت: برخی حامیان محسن رضایی به دنبال جمع آوری تحلیل ها و پیش بینی های امنیتی، سیاسی و اقتصادی وی از سال 84 تاکنون برای انتشار هستند. حامیان رضایی معتقدند اکثر قریب به اتفاق پیش بینی های استراتژیک وی به وقوع پیوسته است.

هر چند تاکنون علی اکبر ولایتی درباره اعلام کاندیداتوری اش برای ریاست جمهوری اظهارنظر رسمی نداشته و این اخبار تایید نشده است اما سایت مشرق خبری داده که جمعی از سفرا و دیپلمات های سابق کشور و همچنین پزشکان متخصص و عمومی درصددند با ارسال نامه های جداگانه خطاب به دکتر علی اکبر ولایتی از وی برای انتخابات ریاست جمهوری دعوت به عمل آورند.

پس از انتشار اخباری درباره احتمال کاندیداتوری آیت الله هاشمی، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: در پی چاپ خبری مبنی بر آمادگی آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ورود به رقابت های ریاست جمهوری دوره یازدهم در بعضی روزنامه ها، منابع نزدیک به ایشان گفتند این خبر کذب محض است. همین منابع می گویند آیت الله هاشمی رفسنجانی هیچ برنامه یی برای ورود یا دخالت در انتخابات ریاست جمهوری آینده ندارد.

هر روز گمانه زنی ها درباره کاندیداهای ریاست جمهوری شدت می گیرد. رییس سازمان صدا و سیما در پاسخ به خبر احتمال نامزدی اش در انتخابات ریاست جمهوری گفت: بنده به این سوال بارها جواب داده ام. او در این باره به فارس گفت: ما همین کاری که داریم، انجام می دهیم و این کار برایمان از هر چیز دیگری مهم تر است.