آرشیو سه‌شنبه ۷‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۱۶۱۲
سیاست
۲

الو شرق

88654390 sharghline@sharghnewspaper.ir پیامک: 30004699

تفاوت قیمت در کافی نت ها: قیمت خدمات رایانه ای در کافی نت ها متفاوت است. به عنوان نمونه در تهران استفاده از سیستم رایانه ساعتی هزارتومان و در فریدونکنار، خیابان شهدا، ساعتی دوهزارتومان است. ضرورت دارد برای پیشگیری از اجحاف به مشتریان نرخ های مصوب تعیین و اعلام شود تا تمامی کافی نت ها از مشتریان به طور یکسان پول بگیرند.

مهراد مرادی

خانواده آزاری! برخی آقایان با رفتارهای منفی خود موجب نارضایتی همسر و فرزندان شان می شوند. به محض وقوع کوچک ترین مساله ای، همسرشان را به دلیل نداشتن تحصیلات عالیه یا شهری نبودن تحقیر می کنند. بهتر است این گروه مردان از ابتدا با چشم باز شریک زندگی شان را انتخاب کنند و به ا نتخاب خود احترام بگذارند.

علی از تهران

سنگفرش در خیابان! میدان حسن آباد که محل عبور خودروهاست، به جای آسفالت سنگفرش است و این موضوع برای رانندگان مشکلاتی ایجاد کرده است. از شهرداری منطقه تقاضا داریم برای رفع مشکل چاره ای بیندیشند.

محمد علوی از تهران

ایجاد راهبندان در بزرگراه شهید حقانی: کارکنان بانک مرکزی و کتابخانه ملی که هر روز مجبورند از بزرگراه شهید حقانی رفت وآمد کنند، از اینکه بعدازظهرها، ماموران راهنمایی و رانندگی مستقر در خروجی بزرگراه مدرس با باز و بسته کردن راه موجب راهبندان در بزرگراه شهید حقانی می شوند، گلایه مند هستند. ضرورت دارد مسوولان راهنمایی و رانندگی به این موضوع رسیدگی کنند.

الهه معماریان از تهران

درخواست از هیات مدیره بازار گل شهید محلاتی: رفت و آمد خودروها و موتوسیکلت ها در محوطه بازار گل شهید محلاتی گلایه مراجعه کنندگان را در پی داشته است. از هیات مدیره بازار تقاضا داریم ورود هرگونه وسایل نقلیه به داخل بازار گل را ممنوع اعلام کند.

افروز قاسمی

داروهای کمیاب چگونه به دست دلالان می رسد؟ میدان امام خمینی(ره) و خیابان های باب همایون و ناصرخسرو به محل عرضه داروهای کمیاب و نایاب تبدیل شده است. متوجه نشدیم جای دارو در داروخانه است یا در پیاده روهای تهران! چگونه این داروها به دست دلالان می رسد؟ چرا مسوولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیروی انتظامی به این موضوع به طور جدی و اساسی رسیدگی نمی کنند؟!

یک مخاطب

مالیات بر ارزش افزوده! برخی رستوران ها و سالن های غذا خوری مبلغی بابت ارزش افزوده از مشتریان دریافت می کنند. به عنوان نمونه به یکی از رستوران های درکه رفتیم که 57400 تومان پول غذا و 2870 تومان هم مالیات بر ارزش افزوده از ما گرفتند. آیا دریافت این مبالغ از مشتریان قانونی یا غیرقانونی است و مالیات بر ارزش افزوده بر چه اساسی محاسبه می شود؟

عرفان از تهران

مشکل عبور و مرور: مسدود کردن میدان امام حسین(ع) و خیابان 17 شهریور مشکلات فراوانی را برای مردم ایجاد کرده است. از مسوولان ذی ربط تقاضای رسیدگی داریم.

افشین میر

چرا مسوولان فکری برای دریافتی بسیار ناچیز ماماها در بیمارستان های خصوصی نمی کنند. الان حقوق دریافتی ماماها در گرگان ماهیانه 400هزار تومان است که با توجه به سختی کار و هزینه زندگی و در مقایسه با درآمد پزشکان بسیار ناچیز است!

ف. از گرگان

مسوولان رسیدگی کنند: به عنوان یک شهروند ساکن سعادت آباد از مسوولان تقاضایی دارم. از اواخر شب به بعد برخی از افراد با ویراژ دادن های بی حد و اندازه و ایجاد صداهای گوشخراش با ماشین، در خیابان اصلی سعادت آباد خواب را از اهالی این منطقه گرفته اند و باعث آزار و اذیت مردم شده اند. لطفا به این موضوع رسیدگی کنید و جلو این معضل را بگیرید.

یک مخاطب

درخواست از شهرداری منطقه 14: ساکنان خیابان عارف شمالی از مسوولان شهرداری منطقه 14 تقاضای سنگفرش پیاده روهای این خیابان را دارند. امیدواریم با چاپ این پیام رسیدگی شود.

محمد سروش از تهران

گرانی ماهی در شهرهای ساحلی: قیمت ماهی در شهرهای ساحلی از جمله فریدونکنار گران تر از شهرهای دیگر است. ضرورت دارد مسوولان تعزیرات حکومتی برای پیشگیری از اجحاف به مشتریان به این موضوع رسیدگی کنند.

فرزانه هاشمی

علی آباد کتول سینما ندارد! شهرستان علی آباد کتول سینما ندارد. از مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان تقاضای رسیدگی داریم.

مهری میر از علی آباد کتول