آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۸۲
ورزش
۱۵

پیشخوان

آاس

روز گذشته روزنامه آاس اسپانیا تصویر روی جلد خود را به جدال حساس سوپرکاپ اروپا اختصاص داده و نوشته بود: «اگر امشب چلسی قهرمان شود، چهارمین جام اروپایی اش را از سال 2010 به این طرف به ویترین افتخاراتش اضافه می کند.» این روزنامه از قول تورس نوشته است: «اگر گل بزنم شادی نخواهم کرد. من مدیون باشگاه اتلتیکو هستم.»

موندو دپورتیوو

روزنامه اسپانیایی موندو دپورتیوو با روی جلد بردن عکسی از مراسم پنجشنبه شب اهدای جوایز یوفا نوشته است: «اینیستا بهترین بازیکن اروپا در فصل گذشته شد. او مسی و رونالدو را شکست داد.» این روزنامه در ادامه نوشته است که او توانسته از بین 53 رای، 19 رای کسب کند و مسی و رونالدو هر کدام توانسته اند 17 رای کسب کنند.

گازتا دلو اسپورت

روزنامه ایتالیایی گازتا دلو اسپورت با اشاره به همگروه شدن تیم های رئال مادرید، منچستر سیتی، بورسیا دورتموند و آژاکس آمستردام در لیگ قهرمانان نوشته است: «مانچینی در مقابل مورینیو: چه گروهی!» این روزنامه همچنین درباره همگروه شدن تیم های میلان و زنیط هم نوشته است: «رویارویی دی یانگ و زنیط»

دیلی تلگراف

روزنامه دیلی تلگراف با اشاره به گروه سخت رئال مادرید و همچنین منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا نوشته است: «لیگ قهرمانان واقعی اروپا» که اشاره یی است به همگروه شدن تیم های رئال مادرید، قهرمان اسپانیا، منچسترسیتی قهرمان انگلیس، دورتموند قهرمان آلمان و آژاکس قهرمان هلند با یکدیگر.