آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
حوادث
۱۹

تعقیب و گریز زورگیر ها در شرق تهران

رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سه سارق زورگیر در بزرگراه امام علی(ع) خبر داد و گفت: این باند سه نفره زورگیر با حضور بموقع پلیس ناکام ماندند.

سرهنگ محسن خانچرلی، در گفت وگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری سه عضو یک باند زورگیری در محدوده بزرگراه امام علی(ع) افزود: روز گذشته گشت انتظامی پلیس 110 هنگام تردد در حوزه استحفاظی خود متوجه درگیری چهار مرد جوان زیر پل بزرگراه شهید بابایی شد.

وی گفت: با رسیدن ماموران گشت انتظامی، سه نفر از افراد حاضر در درگیری با دیدن پلیس از محل فرار کردند و نفر چهارم نیز به سمت ماموران آمد و گفت که آن سه نفر فراری قصد زورگیری از او را داشته اند.

خانچرلی اضافه کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، بلافاصله ماموران گشت انتظامی از طریق بی سیم درخواست نیروی کمکی کرده و خود به تعقیب متهمان پرداختند. در پی این تعقیب و گریز چند دقیقه بعد هر سه متهم فراری با حضور تیم های گشت کمکی 110 در همان محدوده شناسایی و بازداشت و همراه شاکی به کلانتری 102 پاسداران منتقل شدند.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت، تصریح کرد: مالباخته در تحقیقات گفت منتظر رسیدن تاکسی بوده که ناگهان سه متهم زورگیر به وی حمله کرده و با تهدید چاقو و سلاح سرد قصد زورگیری داشته اند که در همان زمان ماموران گشت 110 رسیده و سارقان ناکام مانده اند.

خانچرلی عنوان کرد: با توجه به توضیحات شاکی، از هر سه متهم بازداشت شده بازجویی شد که هر سه گفته های شاکی را تائید کرده و اعلام کردند بتازگی از زندان آزاد شده و قصد سرقت از مالباحته را داشته اند.

سرهنگ خانچرلی خاطرنشان کرد: پرونده متهمان پس از اعتراف به جرم تکمیل و هر سه برای بررسی های بیشتر به پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شدند. این در حالی بود که در بازرسی از وسایل همراه آنها چند قبضه سلاح سرد کشف و ضبط شد.