آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
ورزش
۱۸

تیم ملی برای بازی با اردن و لبنان، تهران را به مقصد امان ترک کرد

فهرست تیم ملی در تسخیر پرسپولیسی ها

کارلوس کرش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، 23 بازیکن را به اردوی آماده سازی این تیم برای تشکیل اردوی تدارکاتی در امان و دیدار با اردن و لبنان دعوت کرد، اما این فهرست با دعوت از کریم انصاری فرد، قبل از ترک تهران توسط ملی پوشان کامل شد.

سرمربی پرتغالی تیم ملی دلیل دعوت با تاخیر از انصاری فرد را مصدومیت اشکان دژآگه و غیبت احتمالی این بازیکن ولفسبورگ در بازی با لبنان عنوان کرد، اما آنچه مشخص است کرش علاقه زیادی به بازیکنان پرسپولیس دارد و برایش جایگاه شانزدهمی این تیم در جدول لیگ برتر اهمیت چندانی ندارد. این را از تعداد ملی پوشان این تیم می توان فهمید؛ جایی که این تیم با وجود کسب تنها یک پیروزی در هفت هفته گذشته، هفت نماینده در اردوی تیم ملی دارد. اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی در زیر آمده است:

دروازه بانان: سیدمهدی رحمتی (استقلال)، علیرضا حقیقی (روبین کازان روسیه) و رحمان احمدی (سایپا)

مدافعان: حسین ماهینی، سیدجلال حسینی و مهرداد پولادی (پرسپولیس)، پژمان منتظری و هاشم بیک زاده (استقلال)، مازیار زارع (ملوان)، احسان حاج صفی (تراکتورسازی) و هادی عقیلی (القطر قطر)

بازیکنان میانی: علی کریمی و محمد نوری (پرسپولیس)، پژمان نوری (ملوان)، قاسم حدادی فر (ذوب آهن)، امید نظری (انگل هولم سوئد) و جواد نکونام (استقلال)

مهاجمان: محمد ابراهیمی (تراکتورسازی)، محمد قاضی و کریم انصاری فرد (پرسپولیس)، محمدرضا خلعتبری (سپاهان)، رضا قوچان نژاد (سن ترویدن بلژیک) و مسعود شجاعی (اوساسونای اسپانیا)

این نفرات دیروز بعدازظهر اولین جلسه تمرینی خود را در امان پایتخت اردن برگزار کردند و طبق برنامه تا قبل از بازی تدارکاتی روز چهارشنبه مقابل اردن هفت جلسه تمرینی دیگر را نیز در این شهر برگزار خواهند کرد. البته کل جلسات تمرینی تیم ملی در اردن 13 جلسه است و تا شنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت. تیم ملی یکشنبه نوزدهم شهریور امان را به مقصد بیروت ترک می کند تا برای بازی حساس روز سه شنبه خود مقابل تیم ملی لبنان در مرحله گروهی مقدماتی جام جهانی 2014 آماده شود