آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۸۲
سیاست
۳

خط اعتماد

خواهشمند است مسوولان امر برای جنت آباد شمالی اتوبوس تندرو اختصاص دهند.

امیر صوفی از جنت آباد

مصاحبه با آقای باهنر در این فضای سیاسی بسیار چالش برانگیز و جالب بود. به همین صورت ادامه دهید.

رضا خوش جمال از مازندران

صفحه آخر چند وقتی است بی جان و کلیشه یی شده است. لطفا تغییراتی در قالب و نوع مطالب آن بدهید تا زنده تر شود و تنوع بیشتری داشته باشد.

شهروندی از تهران

قیمت عطر و ادوکلن و لوازم آرایشی- بهداشتی به شدت بالارفته ولی نکته قابل توجه این است که قیمت ها در مغازه های کنار هم در خیابان وزرا بسیار با هم تفاوت دارد و انگار دیگر هیچ نظارتی روی قیمت ها صورت نمی گیرد.

شهروندی از تهران

خواهش می کنم در صفحه های اقتصادی و اجتماعی کمی از مشکلات و دغدغه های مردم صحبت کنید به بیان واقعیات از سختی ها و وضعیت معیشت مردم و تورم و گرانی بپردازید.

شهروندی از تهران

وضعیت آسفالت خیابان های منتهی به فلکه خانی آباد بسیار خراب است و چاله هایش سبب ایراد خسارت به وسایل نقلیه می شود از شهرداری محترم خواهشمندیم رسیدگی کند.

رسول نورعلی از خانی آباد

از پلیس محترم مترو خواهش می شود که حضور مستمر تری در ایستگاه ها داشته باشد. در ساعات انتهایی کار مترو، فضای مترو جالب نیست.

شهروندی از تهران

از طرح کمک به دریاچه ارومیه چه خبر شد؟ از روزنامه وزین شما می خواهیم از نحوه کمک به حیات این دریاچه خبررسانی کنید.

شهروند آذری

چرا بعد از این همه سال اتوبان تهران - شمال حرکتی حلزونی نسبت به تکمیل داشته وآیا پس از پایان دولت دهم این پروژه روند حرکتی خود را حفظ خواهد کرد؟

ابراهیم صادقی از تنکابن

نحوه اختصاص غرفه های میادین میوه و تر بار را جویا شوید، از قرار معلوم این کار در دست مافیای خاص افتاده است.

محسن لرستانی

«اعتماد» در روزهای اول زلزله پوشش کاملی از اخبار را ارائه کرد و نشان داد که مانند همیشه هوشیار و مورد اعتماد ایرانیان است.

رسول میرزاهدی از اهر