آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
جامعه
۱۷

آمادگی پلیس برای بازگشت مسافران

فرمانده پلیس راه از آمادگی پلیس برای بازگشت مسافران و به کارگیری تمهیدات ویژه خبر داد و گفت: با تخلفات حادثه ساز قاطعانه برخورد می کنیم.

محمدرضا مهماندار در گفت وگو با مهر افزود: با توجه به تعطیلات پنج روزه تهران و سفر بسیاری از هموطنان، بازگشت آنها از سفر آغاز شده است و ماموران با حضور در جاده ها ضمن روان سازی ترافیک، آماده بازگشت مسافران هستند.

به گفته وی، حجم بار ترافیک در جاده های منتهی به تهران از روز جمعه افزایش یافته است و پیش بینی می شود بار ترافیکی در مسیرهای شمالی کشور نیمه سنگین شود.

فرمانده پلیس راه تاکید کرد: با توجه به حجم ترافیک در جاده چالوس به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محور، تردد وسایل نقلیه از عصر دیروز از میدان امیرکبیر کرج تا مرزن آباد ممنوع شد و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 تا 24 از 15 کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج به صورت یکطرفه شد. مهماندار از برخورد قاطع با تخلفات حادثه ساز خبر داد و افزود: ماموران پلیس راه بدون اغماض با تخلفات حادثه ساز از جمله سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و حرکت در شانه خاکی جاده ها برخورد کرده و خودروهای متخلف 72 ساعت توقیف می شوند. وی از رانندگان خواست با صبر و حوصله بیشتری رانندگی کرده و برای بازگشت حداقل چند برابر روزهای عادی وقت در نظر بگیرند