آرشیو شنبه ۱۱‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۴۹۷
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

فردا را با صبحی دیگر آغاز کنید

پخش سری جدید برنامه «صبحی دیگر» فردا از شبکه آموزش آغاز می شود.

رامین موسوی ملکی تهیه کننده این برنامه با بیان این خبر به «جام جم» گفت: برای سری جدید برنامه «صبحی دیگر» دکوری متفاوت طراحی شده است که با موضوعاتی که در برنامه مطرح می شود، همخوانی دارد.

وی افزود: در سری جدید ضمن حفظ حضور کارشناسان قدیمی که مورد توجه بینندگان هم قرار دارند از کارشناسان جدید هم در بخش های مختلف برنامه استفاده خواهد شد. از کارشناسان جدید برنامه می توان به حجت الاسلام راستگو، منصوره رحماندوست، فروغ نیکی زاده و جواد کجوری اشاره کرد.

موسوی درباره بخش های تازه برای صبحی دیگر گفت: «جایی دیگر» عنوان یکی از این بخش هاست که در آن به خانه برخی از بینندگان می رویم و بعضی از نکات سنتی خانه داری را در خلال این بخش به بینندگان آموزش می دهیم. مثلانکاتی درباره این که چطور می توان یک کاسه را براق کرد. بخش دیگر «دیگ رنگی» نام دارد که در آن مخاطبان با برنامه تماس می گیرند و از ما دعوت می کنند برای نشان دادن غذاهای ابتکاری به خانه آنها برویم و نحوه تهیه آن را به بینندگان نشان دهیم. بخش دیگر مرتبط با شعار امسال مبنی بر تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است که در آن مشاغل مختلف ایرانی را در این بخش به تصویر می کشیم. موسوی خاطرنشان کرد: بهنام صفوی در سری جدید برنامه، آواز تیتراژ ابتدایی و محمد علیزاده، آواز تیتراژ پایانی را می خواند.

علی نیکزاد یکی از مجریان «صبحی دیگر» نیز با بیان این که سری جدید برنامه بار آموزشی بیشتری نسبت به قبل دارد به جام جم گفت: در سری جدید «صبحی دیگر» سعی می کنیم رویکرد متفاوت تری در اجرا نسبت به قبل داشته باشیم و در خلال برنامه اطلاعات و نکات آموزشی در زمینه های مختلف را به بینندگان ارائه دهیم.