آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
ایران زمین
۱۱

افزایش تولید در شرکت فولاد آذربایجان میانه

میانه - خبرنگار شرکت فولاد آذربایجان میانه با حمایت مسئولان نظام بحران های گذشته را با موفقیت پشت سر گذاشته و در حال حاضر با ثباتی که در این شرکت وجود دارد، از نظر تولید در جایگاه خوبی قرار گرفته است.

بهار امسال 143 هزار و 875 تن محصولات فولادی در این شرکت تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38/17 درصد افزایش را نشان می دهد.سال گذشته میزان تولید این شرکت 122هزار و 567 تن بود.همچنین میزان تولید این شرکت در خرداد امسال، 51 هزار و 120 تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (40 هزار و 337 تن)، 27 درصد رشد داشته است.

سید باقر مرتضوی مدیرعامل شرکت فولاد آذربایجان میانه در این باره گفت: مشکلات کنونی شرکت مربوط به بازار و تجار نیست، بلکه در ارتباط با بدهی بانکی، عدم گشایش ال سی و تهیه مواد اولیه است که با همکاری نمایندگان مجلس، مسئولان مربوطه و هماهنگی کارکنان درصدد رفع آن هستیم.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنعت، معدن و تجارت مجلس شورای اسلامی نیز با حمایت از صنعت وتولید در شهرستان میانه بیان داشت: میانه از قطب های صنعتی وکشاورزی آذربایجان شرقی محسوب می شود و از حیث منابع انسانی نیز این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است و در برنامه چشم انداز توسعه باید تولید آن را به 55 میلیون تن برسانیم. 8 طرح فولادی در کشور با کمبود مواد اولیه روبه روست که استان ما هم از این مسئله مستثنی نیست.

وی تاکید کرد:در بحث استخدام شرکت فولاد میانه براین اعتقاد هستیم که همه کارکنان آن باید بومی باشند که خوشبختانه دراین خصوص تاکنون موفق عمل کرده ایم. تولیدات شرکت فولاد میانه شامل مقاطع سبک فولادی ونیز میلگردهای ساختمانی و صنعتی از 10 تا 32 میلیمتر است.