آرشیو چهارشنبه ۱۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۶۹
دین و اندیشه
۱۲

خبر

ادای احترام وزیر ارشاد به شهدای گرگان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور در مقبره شهدای دوران دفاع مقدس شهرستان گرگان، به مقام والای این شهیدان ادای احترام کرد.

سیدمحمد حسینی روز گذشته که به منظور شرکت در آئین افتتاحیه نوزدهمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی به استان گلستان سفر کرده، در ابتدای ورود به شهرستان گرگان به همراه هنرمندان شرکت کننده در این رویداد با حضور در مقبره شهدا و قرائت فاتحه و نثار گل، از جانفشانی ها و رشادت های شهیدان دوران دفاع مقدس بویژه شهیدان گمنام این شهرستان تجلیل کرد.مدیرکل ارشاد استان، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران و مسئولان شهرستان گرگان، وزیر فرهنگ ارشاد اسلامی را در زیارت قبور شهدا همراهی می کردند.

کرمانشاه میزبان بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز

بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به میزبانی استان کرمانشاه و با حضور 800 مهمان از سراسر کشور 15 و 16 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

حمیدرضا حاجی بابایی وزیر آموزش و پرورش برای حضور در بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز وارد کرمانشاه شد.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه برگزاری بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز به برکت سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه است، اظهار کرد: برگزاری این اجلاس در کرمانشاه از جمله مصوبات سفر رهبری برای مردم استان کرمانشاه است که با مدیریت خوب مسولان ارشد استان به بهترین شکل ممکن اجرا خواهد شد.