آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۱۶۲۱
سیاست
۳

الو شرق

88986838 sharghline@sharghnewspaper.ir پیامک: 30004699

شهردار پیشوا رسیدگی کند: پارک «دانش آموز» واقع در میدان آزادی شهرستان پیشوا نیمکت یا صندلی ندارد. از شهرداری پیشوا تقاضا داریم به این پارک رسیدگی کند.

ساره از پیشوا

مشکل نام نویسی: برخی از مدارس «ورامین» و «پیشوا» از نام نویسی دانش آموزان افغانی خودداری می کنند. در حالی که بسیاری از افغانی ها سال ها در ایران حضور دارند و هر شش ماه اقامت شان تمدید می شود، پس چه لزومی دارد این همه سخت گیری شود؟

یک مخاطب

مشکلات ناشی از بسته شدن تقاطع شهید محلاتی: بسته شدن ابتدای تقاطع بزرگراه شهید محلاتی - خیابان 17شهریور باعث شده اتوبوس های راه آهن به پارک سوار شهید محلاتی و اتوبوس های میدان هفتم تیر و بهارستان به این بزرگراه تغییر مسیر دهند و مسافران، مشکلات فراوانی را تحمل کنند. لطفا این پیام را چاپ کنید بلکه رسیدگی شود.

عرفان از تهران

گلایه از شرکت برق: چرا شرکت برق به مشکل تاریکی قسمت هایی از خیابان 17 شهریور جنوبی به ویژه مقابل خیابان های شهید رضایی و خلیلی و شیرخوارگاه رسیدگی نمی کند؟ ساکنان منطقه از مسوولان شرکت برق به دلیل عدم رسیدگی به درخواست هایشان گلایه دارند. امیدواریم با چاپ این پیام، مشکلات این خیابان مرتفع شود.

حجت محمدی از تهران

درخواست از نیروی انتظامی و شهردار گرگان: نبود حصار مقابل زمین بایر واقع در شهرستان گرگان،لاله ششم، مشکلات فراوانی برای ساکنان ایجاد کرده است به طوری که این محل به پاتوق معتادان تبدیل شده و علاوه بر آن راه میان بری است برای سارقان. همچنین در ابتدای محوطه مقابل خیاطی، یکی از تکایا به قهوه خانه غیرمجاز تبدیل شده و صاحب تکیه پس از مراجعه مشتریان در را قفل می کند تا آنها به کارهای خلاف شان ادامه دهند. از نیروی انتظامی و شهردار گرگان تقاضای رسیدگی داریم.

محمدکریم بلند از گرگان

دست های بدون دستکش! برخی رفتگران زحمتکش شهرداری بدون دستکش کانال ها و جوی های آب را تخلیه و تمیز می کنند. از مسوولان شهرداری تقاضا داریم برای پیشگیری از هرگونه بیماری و آلودگی دستکش های مخصوص در اختیار کارگران خدماتی و رفتگران زحمتکش قرار دهد تا آنان مجبور نباشند بدون دستکش کارهای خدماتی انجام دهند.

فاطمه فرخی پور از تهران

گاراژهای خیابان شوش را به خارج از شهر انتقال دهند: در خیابان شوش در سال های گذشته که خودروهای کمتری رفت و آمد داشتند، گاراژها و باربری های متعددی ساخته شد که همچنان هم فعالیت دارند. با توجه به ازدحام خودروها و ترافیک سنگین در این محور، ضرورت دارد تمامی گاراژها و باربری ها واقع در خیابان شوش به خارج از شهر انتقال یابند. از مسوولان ذی ربط تقاضا داریم به این موضوع رسیدگی و شرایط انتقال آنها را فراهم کنند.

پارسا رضوی

ضرورت پاکسازی چهارراه مولوی: ضرورت دارد نیروی انتظامی و ماموران رفع سد معبر شهرداری منطقه 12 چهارراه مولوی را از وجود خلافکاران، معتادان و فروشندگان لوازم دست دوم پاکسازی کنند و امنیت و آسایش را برای ساکنان این محل، فراهم سازند.

لیلاحیدریان

شهردار بروجرد رسیدگی کند: ساکنان کوچه زهره ای واقع در خیابان بهارستان بروجرد از شهردار تقاضای انتقال تعویض روغنی از منطقه مسکونی را به جای دیگری دارند، چراکه فعالیت این مغازه مخل آسایش اهالی و به خطر افتادن بهداشت محیط زندگی آنان شده است.

حامد قاسمی از بروجرد

مشکل پول خرد به دلیل رند نبودن کرایه ها: کرایه برخی مسیرها رند نیست و کمبود پول خرد هم باعث ایجاد مشکلات فراوانی بین مسافران و رانندگان شده است. از اعضای شورای شهر تقاضا داریم هنگام تصویب کرایه ها با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی مردم، کرایه ها را عادلانه و رند اعلام کنند.

افشین میر

شهربازی ناهارخوران گرگان را دریابید: شهربازی ناهارخوران گرگان فقط دو یا سه وسیله بازی دارد. مردم از مسوولان انتظار دارند به این شهربازی رسیدگی کنند تا جایی برای سرگرمی و پرکردن اوقات فراغت وجود داشته باشد. نبود شهربازی مدرن باعث شده کودکان و نوجوانان به محض اینکه به شهرهای بزرگ سفر می کنند، کمبودها را بیشتر احساس کنند. قبلاپارک شهر گرگان تعدادی وسایل بازی داشت که آن هم تخریب شد. در حال حاضر فقط شهربازی ناهارخوران گرگان آماده پذیرایی از مردم و مسافران است اما امکانات لازم ندارد!

طاهره سلامت