آرشیو شنبه ۱۸‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۳۵۰۳
ورزش
۱۸

اولین قهرمانی احسان حدادی با پیراهن پرسپولیس

آخرین مرحله رقابت های لیگ دوومیدانی باشگاه های ایران با حضور رویانیان، احسان حدادی و هواداران سازمان یافته پرسپولیس که یکصدا مدیرعامل تیم شان و نایب قهرمان المپیک را تشویق می کردند، حال و هوای کاملافوتبالی به خود گرفته بود تا شاهد روزی متفاوت در رقابت های دوومیدانی باشیم.

پنجشنبه شب و در ورزشگاه آفتاب انقلاب، ورزشکاران در مواد 110 متر با مانع، 100 متر، 400 متر، 5000 متر، پرتاب نیزه، پرش سه گام، پرش بانیزه و چهار در صد با یکدیگر رقابت کردند، اما گل سر سبد رقابت ها پرتاب دیسک بود، جایی که قرار بود احسان حدادی به صورت نمایشی در آن شرکت داشته باشد.

حدادی که با پیراهن قرمز در محل ورزشگاه حاضر بود، در پایان شش پرتاب خود به رکورد 62 متر و 82 سانتی متر رسید که بیشتر از 13 پرتابگر دیگر بود، اما با توجه به نمایشی بودن حضور این مدال آور المپیک، این محمود صمیمی بود که با رکوردی بیش از 58 متر به صورت رسمی قهرمان لیگ شد.

البته حدادی که دیسک را بیشتر از قهرمان لیگ پرتاب کرده بود، در جمع خبرنگاران گفت: امیدوارم پس از کسب اولین قهرمانی با پیراهن پرسپولیس، در آینده نیز برای این باشگاه افتخارآفرینی کنم!

حدادی که پس از دو سال در لیگ ایران رقابت می کرد، در مورد حضور رویانیان و هواداران پرسپولیس در ورزشگاه نیز گفت: خوشحالم رویانیان افتخار داد و مسابقه ام را از نزدیک دید. من عضو پرسپولیس هستم و هواداران هم خوب حمایتم کردند. امیدوارم در مسابقات بعدی بتوانم باز هم پرتاب های خوبی داشته باشم.