آرشیو یکشنبه ۱۹‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۲
اخبار کشور
۱۴

عسگراولادی: تصور نشود احمدی نژاد و دوستانش می خواهند یک دوره دیگر بمانند

دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به سخنان اخیر رییس جمهور، خطاب به وی گفت: آقای رییس جمهور، طبق قانون اساسی شما و دولت شما با همه تلاشها و توفیقاتش، دو دوره بیشتر نمی تواند بماند و دوره بعد به انتخاب مردم مربوط می شود.

حبیب الله عسگراولادی در جمع دبیران استانهای حزب موتلفه اسلامی، تاکید کرد: آقای رییس جمهور، آنچه باقی می ماند خط نظام و اصولگرایی است.

وی یادآور شد: اگر به خاطر داشته باشید در دوره دوم ریاست جمهوری آیت الله هاشمی رفسنجانی، برخی از کارگزاران می خواستند که در قانون ریاست جمهوری تجدیدنظر شود که ایشان برای یک دوره دیگر بماند و در آن زمان نیز من موضع گیری مناسبی انجام دادم مبنی بر اینکه قانون اساسی را نمی توان با احساسات و عواطف پیش برد.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در ادامه گفت: اگر منظور ایشان (رییس جمهور) این است که خط وی و دولت، خط نظام است و ادامه می یابد، این مسئله می تواند درست باشد ولی نباید گذاشت تصور شود آقای احمدی نژاد و دوستانشان می خواهند یک دوره دیگر بمانند.

عسگراولادی خطاب به احمدی نژاد اظهار کرد: دولت شما در طول مدت عمر خود کارهای بسیار خوبی انجام داده است که این به خاطر پایبندی به اصول، آرمانها، انقلاب و ارزشهای انقلاب اسلامی بوده و با این اظهارنظر که می خواهید بمانید زیرسوال می رود. بگذارید مردم برای دور بعد رییس جمهور خود را انتخاب کنند. برخی دوستان آقای احمدی نژاد نظر دارند که دولت وی 8 سال نیست بلکه بیست سال می ماند و مردم درباره چنین اظهارنظرهایی سوال دارند.