آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
اخبار کشور
۲

کیهان و خوانندگان

سامانه پیام کوتاه 32320003

¤ مسابقه فروپاشی اتحادیه اروپا و ایالات متحده آمریکا چه درخصوص بحران اقتصادی اخیر و چه درخصوص فقر طبقاتی که نشات گرفته از سیستم سرمایه داری از جامعه غربی است در حال رسیدن به خط پایان است. برنده آن مردمی هستند که 99% جامعه را تشکیل می دهند و بازنده آن 1% حاکم بر 99% و این یعنی جامعه نوینی که باید وارثین زمین گردند و نکته ای که رهبرمعظم انقلاب اسلامی بدان اشاره کردند و فرمودند روزی می رسد که مردم اروپا و آمریکا پی می برند حاکمانشان به آنها دروغ گفته اند.

محمودی

¤ برخی کشورهای همسایه که خواب امپراطوری و ایفای نقش اول خود را در منطقه می بینند باید بدانند که این خوابها تعبیر شدنی نیست و باید آنرا به گور ببرند.

20510913

¤معمولاشکارچیان خبره و کارکشته وقتی برای شکار به مکان های ناشناخته می روند همراه خود یک بره یا بزغاله می برند تا موقع خطر آن را رها کنند و خود از مهلکه سالم فرار کنند حالاحکایت دولتمردان ترکیه و کانادا شبیه نقش همان طعمه های زبان و گوش و چشم بسته را برای استکبار بازی می کنند.

01570912

¤چرا وزارت خارجه بمباران مکرر و وحشیانه انقلابیون یمنی توسط پهپادهای آمریکایی را به بهانه مبارزه با القاعده محکوم نمی کند؟

یک هموطن از اصفهان

¤ از مسئولین صدا و سیما درخواست می شود سامانه دیجیتال را در کلیه شهرهای استان گلستان بویژه آزادشهر راه اندازی نمایند.

36540911

¤ همراه اول با این همه گستردگی تبلیغات از طریق مطبوعات و رسانه ها چند ماهی است (حداقل 2 دوره) از ارسال قبوض مشترکین به درب منازلشان خودداری می نماید و از طریق پیامک آنها را از میزان بدهی خود مطلع می کند با توجه به اینکه بسیاری از مردم به اینترنت و روش پرداخت از طریق خودپرداز آشنایی ندارند لازم است همچون سازمانهای آب و برق، گاز و تلفن ثابت نسبت به ارسال قبوض به درب منازل افراد اقدام نماید.

حسین شفیعی ابیانه

¤ از دولت محترم درخواست می شود برای کاهش جمعیت کلانشهر ها و افزایش جمعیت مرکز ایران و شرق کشور فکر اساسی نمایند.

27730913

¤ کوچه کیاست در شهرک آزادگان کاشان زیرسازی شد ولی ماه هاست که به همین حال رها شده در حالی که سایر قسمتهای شهرک که نیازی به آسفالت نداشتند مجددا آسفالت شد؟!

77470913

¤در پروژه مسکن مهر پاکدشت ثبت نام نموده ام که طبق وعده مسئولین سال نود قرار بود که مسکن را تحویل دهند ولی براساس اخبار تاسف بار صحبت از تحویل آن در سال 92 می شود؟! چرا این همه بدقولی؟ با این همه هزینه و وام چگونه از عهده مستاجری برآئیم، از مسئولین امر درخواست تسریع در واگذاری را دارم.

یک هموطن پاکدشتی

¤از مسئولین منطقه ویژه ارس جلفا درخواست می شود به جای به کارگیری افراد غیربومی نسبت به کارگیری جوانان بیکار بومی اقدام نماید تا وضعیت بیکاری در این شهر مرزی به حداقل برسد.

جوان جویای کار از شهرستان جلفا

¤در کرمانشاه روبروی بیمارستان ارتش تا منبع آب 2 کیلومتر فاصله است طی 3 ماه اخیر روزی 2 ساعت آب داشتن هنر است؟!

94320918

¤از وزیر محترم آموزش و پرورش درخواست می شود نسبت به بازنشسته نمودن همسران جانباز بالای 50% که در حکم کارگزینی آنان کلمه (پرستار جانباز) قید گردیده یا تقاضای خودشان اقدام نماید، تا به پرستاری از همسر جانباز خود مبادرت ورزند.

34190915

¤از روزنامه کیهان انتظار می رود تحصن عده ای از طلاب بروجرد در اعتراض به وضعیت نامناسب حجاب که در حوزه علمیه امام جعفر صادق(ع) 12 روز است متحصن شده اند اطلاع رسانی کند (تحصن ادامه دارد).

03370916

¤از شهرداری تهران درخواست می شود در تقاطع فتح و تهرانسر زیرگذر احداث نماید تا مشکل ترافیکی ده ها متری مرتفع شود.

26450912

¤چطور شرکتهای دولتی مثل سازمان آب و فاضلاب، شرکت گاز، مخابرات و برق و برای اخذ وجه قبوض خود ضرب الاجل و تهدید می نمایند و بانکها نیز به دریافت دیرکرد و جریمه اقدام می کنند ولی از طرف دیگر دولت نسبت به پرداخت معوقات ایثارگران و آزادگان این قدر تعلل می کند؟!

یک هموطن

«جوابیه شرکت آب و فاضلاب استان تهران»

«در پاسخ به مطلب مندرج در کیهان تاریخ 31/5/91 درخصوص گلایه شهروندی مبنی بر افت فشار آب شرب در خیابان فرشته آزادی لازم می داند به آگاهی برساند، هم اکنون شرکت آبفای منطقه 4 شهر تهران در محدوده یاد شده در حال اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب است.

همچنین درخصوص نصب پمپ آب بدون مجوز از شهروندان محترم آن محدوده تقاضا می شود در صورت اطلاع از چنین اقدامی با دفتر حراست آبفای منطقه 4 (55813987) تماس حاصل فرمایند.»