آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

اگر مسائل سیاسی در میان باشد، فدراسیون جهانی با دلیل هم قانع نمی شود سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری: تعلیق شویم، تصمیم دیگری می گیریم

سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری گفت: اگر فدراسیون جهانی یکسری موارد دیگر از جمله مسائل سیاسی را در حل مشکلات فدراسیون ایران به میان بیاورند؛ در این صورت ادله هم داشته باشیم، مشکل ما را حل نخواهد کرد.

خسرو قمری در خصوص حضور ملی پوشان دوچرخه سواری ایران در مسابقات قهرمانی جهان 2012 هلند گفت: از نظر مالی خیلی وضعیت مناسبی نداریم که بخواهیم در رقابت هایی شرکت کنیم که نتایج آن شبیه مسابقات المپیک 2012 لندن باشد. دو لژیونر اروپایی ما هم با تاکید باشگاه های خود که علاقه دارند در این رقابت ها شرکت کنند، در هلند حاضر شده و رکاب خواهند زد.

وی ادامه داد: درخواست کردیم تا قبل از جلسه مجمع فدراسیون جهانی و کمیته تصمیم گیری در خصوص فدراسیون دوچرخه سواری ایران که 31 شهریور برگزار می شود، یک پیش جلسه با مسئولان فدراسیون جهانی داشته باشیم تا بتوانیم آنها را با ارائه اسناد و مدارک متقاعد کنیم. قمری تاکید کرد: اگر پای مباحث سیاسی در میان نباشد ما مشکلی نخواهیم داشت. اگر نخواهند پای مسائل سیاسی را باز کنند با ارائه یکسری مستندات، می توانیم نظراتشان را جلب کنیم، اما اگر از همان ابتدای کار تصمیم گرفته باشند تا ما را تعلیق کنند، این کار را کرده و آن زمان ما هم تصمیم دیگری خواهیم گرفت.