آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
حوادث
۱۵

حوادث کوتاه از کشور

کشف احشام سرقتی

اراک- خبرنگار کیهان: فرمانده نیروی انتظامی شازند گفت: ماموران انتظامی این شهرستان با توقف یک دستگاه کامیون حامل احشام در یکی از محورهای شازند 48 راس دام سرقتی را کشف کردند. سرگرد چگنی افزود: در این رابطه 4 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری اخاذ آرایشگاه زنانه

زنی که با جعل عنوان مسئول اتحادیه آرایشگران از آرایشگاه های زنانه اخاذی می کرد به دام پلیس افتاد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی با بیان این مطلب افزود: متهم تحت عنوان حق بیمه، از آرایشگاه های زنانه در اراک پول دریافت می کرد. به گفته سرهنگ عباسی متهم در بازجویی های پلیس به چند فقره اخاذی در اراک اعتراف کرده است.

برخورد تریلر با پژو 405

زاهدان- خبرنگار کیهان: در اثر تصادف یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودروی پژو 405 در محور زابل به زاهدان یک نفر جان خود را از دست داد و 3 سرنشین دیگر پژو به بیمارستان منتقل شدند. علت این حادثه از سوی کارشناسان در دست بررسی است.

بازداشت قاچاقچیان سیگار

ماموران یگان امداد شهرستان زاهدان در هنگام گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و خودرو را متوقف کردند.

ماموران در بازرسی از این خودرو موفق شدند تعداد 34 هزار و 600 نخ انواع سیگار قاچاق کشف و ضبط کنند و دو نفر در این رابطه دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

قاچاقچی عتیقه به دام افتاد

مشهد- خبرنگار کیهان:در بازرسی از مسافر قطار مشهد- تهران تعداد قابل توجهی اشیاء عتیقه کشف و ضبط شد.

متهم مذکور که از اتباع بیگانه است قصد داشت به وسیله قطار اشیاء عتیقه را از مشهد به تهران قاچاق کند که در بازرسی پلیس تعداد 5 عدد تسبیح قدیمی، 7 عدد سنگ سیاه، 174عدد سنگ قیمتی رنگی، 3 عدد مهر فلزی سنتی، 18 عدد انگشتر و... از وی کشف و ضبط شد و متهم جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

یک تصادف و4 قربانی

برازجان- خبرنگار کیهان: در اثر تصادف یکدستگاه پژو با یکدستگاه سمند در محور یاسوج- برازجان 3 نفر جان خود را از دست دادند و 3 نفر دیگر هم روانه بیمارستان شدند. همچنین در اثر تصادف یک دستگاه وانت بار با یک پسر بچه 3 ساله در شهر آب پخش، کودک مزبور به بیمارستان 17 شهریور برازجان منتقل شد که به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد.