آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۰۶
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۱۳

وزیرفرهنگ وارشاد اسلامی: آمریکا با اساس اسلام مخالف است

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دولت مستکبر آمریکا با اساس اسلام مخالف است و به همین دلیل کینه خود را به این دین با توهین به مسلمانان نشان می دهد.

به گزارش ایرنا، سید محمد حسینی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز اظهار داشت: آمریکا که از اتحاد و همبستگی مسلمانان وحشت دارد و به خیال خام خود با توهین به ارزش ها درصدد لطمه زدن به اسلام است.

وی گفت: این روزها جهان اسلام در تب و تاب است و همه مسلمانان با واکنش های جدی و اعتراض آمیز خود ثابت کرده اند که در مقابل هرگونه جسارت به مقدسات خود کوتاه نمی آیند و به عظمت و اقتدار اسلام می اندیشند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: مسلمانان بیدار در سراسر جهان مثل همیشه با حضور در صحنه های راهپیمایی، فریاد نارضایتی خود را در مقابل توهین های استکبار جهانی به دنیای اسلام نشان می دهند.

حسینی اظهارداشت: واکنش مسلمانان در مقابل رفتارهای نادرست دشمنان اسلام نشان می دهد که همواره بیدار هستند و فریب دسیسه های سردمداران غربی و رژیم جعلی صهیونیستی را نمی خورند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: فیلمی که به منظور توهین به پیامبر اسلام از سوی دشمنان اسلام تهیه شده است هیچگونه ارزش هنری ندارد؛ چرا که همه می دانند پیامبر اسلام اسوه اخلاق و نیکی است و مسلمانان نیز نسبت به این اقدام ننگین برائت و بیزاری می جویند.

گفتنی است، سید محمد حسینی که به منظور شرکت درآیین نمادین ورود کاروان حضرت امام رضا (ع) به یادمان شهدای شلمچه به خوزستان سفر کرده بود، سه طرح عمرانی و فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان را هم افتتاح کرد.