آرشیو شنبه ۲۵‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۵۱۷۵
ورزشی
۲۵

کروش: لازم باشد تغییراتی ایجاد می کنم

شکست باورنکردنی تیم ملی برابر لبنان کارلوس کروش را در بدترین شرایط ممکن قرار داده است. سرمربی تیم ملی با اشاره به انتقادهایی که از وی صورت می گیرد، عنوان کرد: «من به همه انتقادها احترام می گذارم، اما باید رو به جلو حرکت کنیم و آماده شکست حریفان باشیم. اکنون 4 امتیاز داریم و صدرنشین گروه ما یعنی کره 7 امتیازی است، بنابراین اگر کره جنوبی را در تهران شکست دهیم ما هم 7امتیازی خواهیم شد.» وی در خصوص شکست برابر لبنان نیز گفت: «باید اعتراف کنم اصلا از این نتیجه راضی نیستم. باید مسئولیت این شکست را بر عهده بگیرم. واقعیت این است که با شکست برابر لبنان قوی تر شده ایم. لبنان استحقاق برد را نداشت. این تیم آقای دیوید کاپرفیلد را درون دروازه داشت و هر طوری که نگاه می کنید این دروازه بان شعبده بازی کاملی داشت و هر ضربه ای که به سوی دروازه اش زده می شد با شگردهای دیوید کاپرفیلد آن را دور می کرد. ما در سه، چهار بازی اخیر خوب نبودیم. مقابل قطر، تونس، اردن و لبنان آمار گلزنی خوبی نداشتیم و حالابا ضعف گلزنی مواجه هستیم.»

وی در خصوص این که چرا از جوان های آماده لیگ استفاده نمی کند، توضیح داد: «نباید احساسی تصمیم گرفت. مطمئن باشید اگر قرار باشد در ترکیب تیم ملی تغییراتی رخ دهد من این کار را انجام خواهم داد چون درباره این مسائل خیلی فکر کرده ام و بازیکنان جوان زیادی را زیر نظر دارم.»

کروش درباره شایعه حضور قلعه نویی در تیم ملی نیز تاکید کرد: «من تجارب کافی در این زمینه را دارم و بارها با چنین فضاهایی روبه رو شده ام.

من که به بلوغ در فوتبال رسیده ام می دانم طرح چنین مسائلی دروغ هایی بیش نیستند و اهمیتی هم ندارد.»