آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۹۵
صفحه آخر
۱۶
قفسه

جلد دوم «رکلس» نیز پرفروش شد

دومین جلد از مجموعه «رکلس» تازه ترین اثر کورنلیا فونکه با نام «سایه های پرشور» در بدو انتشار با استقبال مخاطبان آلمانی روبه رو شد. به گزارش ایبنا، این رمان که در 411 صفحه در انتشارات درسلر به زیر چاپ رفته، مکان ششم جدول پرفروش ترین رمان های هفته را به خود اختصاص داده است. در جلد دوم از این سری داستانی ماجراهای دلهره آور یاکوب رکلس ادامه می یابد. در این میان برادرش ویل قادر است وی را نجات دهد اما این کار بهای سنگینی دارد. یک مسابقه دو مغایر با زمان و مسابقه با گویل نرون بر سر یک گنج آغاز می شود. این گنج هم می تواند دنیای آن سوی آینه را نابود کند و هم تنها راه نجات یاکوب است...

کورنلیا فونکه از مشهورترین نویسندگان آلمانی کتاب های کودکان است. از موفقیت های وی می توان به «ارباب دزدها»، «مرغ وحشی» و سه گانه «جوهری» اشاره کرد. تاکنون بیش از 100 میلیون جلد از کتاب های این نویسنده در سراسر دنیا به فروش رسیده و به 40 زبان دنیا نیز ترجمه شده اند. جلد نخست از مجموعه رمان های نوجوانانه «رکلس» با عنوان «گوشت سنگی» سپتامبر 2010 منتشر شد.

در هفته یی که گذشت رمان «تحقیر» نوشته جوسی آدلر اولسن، «صد ساله یی که از پنجره پرید و ناپدید شد» نوشته یوناس یوناسون، «عقیده دروغ» نوشته الیزابت جورج، «زمان، زمان» نوشته مارتین زوتر و «اوضاع و احوال بریتانی» نوشته ژان لوک بانالک در مکان های نخست تا پنجم و رمان های «مردی که قاتل نبود» نوشته هانس رزنفلت و میشاییل هیورت و «ستایش پانم» با نام های «عشق خطرناک»، «خشم آتشین» و «بازی مرگبار» نوشته سوزان کالینز در مکان های ششم تا دهم جای داشتند. ناظران پیش بینی می کنند رمان «رکلس» در ادامه با استقبال بیشتری از سوی مخاطبان رو به رو شود. چنین استقبالی برای مخاطبان غیر آلمانی نیز قابل پیش بینی است.