آرشیو دوشنبه ۲۷‌شهریور ۱۳۹۱، شماره ۲۴۹۵
سیاست
۳

خط اعتماد

22860366

30004753

ساعت سه صبح پدر و مادرم را برای سفر به فرودگاه امام رساندم. سه تا از پارکینگ ها تابلوی ظرفیت تکمیل زده بودند و مجبور شدیم به پارکینگ چهارم و از آنجا با اتوبوس به سمت در ورودی پروازها برویم ولی نکته جالب برای من این بود که جاهای زیادی در پارکینگ های قبلی خالی بود ولی آنها ماشین جدید نمی پذیرفتند!

حسنی از تهران

در جاده قم – تهران وقتی وارد خروجی آزادگان شوید تابلویی می بینید که نواب شمال را نشان می دهد. وقتی وارد آزادگان می شوید و می خواهید به سمت نواب بروید هیچ تابلوی دیگری در این اتوبان نمی بینید که شما را به سمت نواب هدایت کند و انگار باید خودتان از غیب بدانید که باید تابلوی بعثت را نواب ببینید و از قبل بدانید بعثت به نواب ختم می شود! اگر یک شهروند تهرانی که تهران را خوب نشناسد یا مسافری از شهرهای دیگر قصد رسیدن به نواب را داشته باشد و از این مسیر که گفتم برود، حتما یک روز کامل معطل می شود و سردرگم و جالب اینکه انتهای این اتوبان به منطقه طرح زوج و فرد وارد می شود و احتمالاجریمه هم خواهد شد!

محمدزاده از تهران

یکی از مشکلات جالبی که این روزها اکثر مردم با آن مواجهند، این است که با وجود گرانی و تورم بی سابقه یی که با آن دست و پنجه نرم می کنیم، وقتی اقدام به خرید هر چیزی از شارژ موبایل تا لباس و کفش و مواد خوراکی می کنیم باید مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده بپردازیم. جالب اینکه این روزها وقتی برای خرید به فروشگاه های برند که در حال حراج هستند بروید می بینید که برخی از برندها پس از ارائه تخفیف 20 درصدی مبلغی را به عنوان مالیات بر ارزش افزوده از شما می گیرند!

توکلی از تهران