آرشیو یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۱، شماره ۷۶۴۴
صفحه اول
۱

آیت الله جوادی آملی

هیچکس به اندازه پیامبراسلام(ص) به بشریت خدمت نکرده است

یکی از مراجع تقلید شیعیان، ضمن محکومیت شدید اهانت به رسول گرامی اسلام(ص) گفت: هیچکس به اندازه ذات مقدس رسول گرامی اسلام به بشریت خدمت نکرده است و پیامبراسلام(ص) شایسته عالی ترین احترام است. به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی عبدالله جوادی آملی در اولین جلسه درس اخلاق هفتگی خود در سال تحصیلی جدید، که در بنیاد بین المللی

علوم و حیانی اسراء برگزار شد، ضمن اشاره به حادثه تلخ اهانت به سید انبیاء، وجود مبارک حضرت ختمی نبوت محمد بن عبدالله(ص) و محکومیت شدید آن، این حادثه سنگین را به پیشگاه حضرت ولی عصر تعزیت گفت.وی اظهار داشت: همه کسانی که چه در ایران چه در غیر ایران برای گرامیداشت مقام شامخ آن حضرت تلاش و کوشش کردند سعی شان مشکور باشد و اجر همه کسانی که در برابر این اهانت به پا خاستند با خدای سبحان باشد.

استاد حوزه علمیه قم بیان داشت: در این زمینه دو مطلب هست یکی درباره سازندگان آن فیلم و اهانت کنندگان است که پاسخ آنها همین قیام مردمی در سراسر جهان اسلام است. اما مطلب دیگر، بالاخره دانشمندانی ومنصفانی هم در غرب هستند باید بدانند که هیچکس به اندازه ذات مقدس رسول گرامی اسلام به بشریت خدمت نکرده است.