آرشیو سه‌شنبه ۴ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۸۴
شوک امروز
۲۳

عقب نشینی یک زن از خشونت در خانه

یک زن وقتی دید بخاطر بدرفتاری هایش باید از زندگی شوهر و بچه هایش بیرون برود عقب نشینی کرد و قول داد رفتارش را اصلاح کند.

زوج جوانی در دادگاه خانواده حضور یافتند و مرد جوان درخواست جدایی از همسرش را به قاضی ارائه کرد.

این مرد که 32 سال سن داشت به قاضی گفت: همسرم بسیار عصبی و بداخلاق است، وی همیشه در خانه با بچه هایمان با تندخویی صحبت می کند، به گونه ای که آنها دیگر جرات حرف زدن با مادرشان را ندارند.وی ادامه داد: هفت سال از زندگی مشترکمان می گذرد و در این مدت هیچ گاه همسرم سعی نکرده است که اخلاقش را تغییر دهد.

من و بچه هایم دیگر نمی توانیم با وی زندگی کنیم. زیرا در خانه ما محبت و مهربانی جای خود را به تندخویی و عصبانیت داده است.این مرد جوان افزود: از لحاظ مالی و عاطفی همیشه او را تامین کردم تا شاید وی نیز در خانه ما را دلگرم کند، اما افسوس که هیچ وقت تغییری در رفتارش به وجود نیامد.این مرد 32 ساله یادآور شد: دخترم 7 ساله و پسرم 4 ساله است، آنها حتی نمی توانند در خانه با صدای بلند بازی کنند زیرا مادرشان بشدت عصبانی می شود و به همین دلیل من مجبور می شوم شب ها وقتی به خانه بازمی گردم، آنها را به پارک ببرم تا بتوانند بدون دغدغه بازی کنند.وی در پایان گفت: ترجیح می دهم از همسرم جدا شوم و خودم بچه هایم را بزرگ کنم تا این که مادر بچه هایم فرد عصبی باشد.در ادامه جلسه دادگاه، همسر این مرد که 31 سال سن داشت، گفت: من نمی خواهم بچه هایم بدون مادر، بزرگ شوند در محضر دادگاه قول می دهم که در رفتارم تجدیدنظر کنم.

من عصبی نیستم، فقط کمی بی حوصله هستم.قاضی دادگاه بعد از شنیدن اظهارات طرفین حکمی مبنی بر طلاق صادر نکرد و زوج جوان با تعهد همسر به تغییر رفتار، راهی خانه مشترک شان شدند.