آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۵
داخلی
۳

کمیسیون تحقیق سکته در مجلس تشکیل شد!

به گزارش منابع آگاه که از فرط تحلیل ها و اطلاعات غلطی که این چند سال به سایت ها و... میدن، دارن به مرز نیهیلیسم و پوچ گرایی می رسن، جریان انحرافی نقشه پیچیده سکته دادن یکی از مخالفان سرسختشو اجرا کرد! یک منبع موثق اعلام کرد: مشایی چند وقت پیش در یک سخنرانی گفته بود: بعضی ها به خاطر مخالفت با من سکته می کنن و الآن هم احتمال زیاد می دیم که این سکته کار ایشون بوده. این منبع موثق ضمن عذرخواهی از عوامل سکته نظیر پیری، فشار عصبی و... اعلام کرد: جریان انحرافی با عملیات پیچیده ای که هیچی در موردش نمی دونیم!، یکی از مخالفانشو سکته داد و قصد داره ناجوانمردانه این سکته را به عوامل ناشناخته ای مثل پیری، فشارهای روحی و... نسبت بده! ضمنا قراره طرح سوال از رئیس جمهور به خاطر این سکته نابهنگام تقدیم مجلس بشه و یکی از مشکلات اساسی! و مهم! کشور توسط نماینده های دارای حق وتو حل و فصل بشه! احتمال استیضاح وزیر بهداشت هم وجود داره! یک نخبه سیاسی در گفت و گوی همزمان با 10سایت و خبرگزاری مخالف دولت اعلام کرد: جریان انحرافی با فرستادن عده ای از اشباح و رمال ها و جن گیرها در جنگل های شمال، نامبرده رو تا حد مرگ ترسوندن که نهایتا بنده خدا سکته می کنه! وی ادامه داد: این بنده خدا قصد داشت محل عملیات نظامی جریان انحرافی رو تو جنگل های شمال پیدا و لو بده که نتونست!

* از اونجایی که یکی از شروط اعطای مصونیت به نخبه ها و سایت ها و روزنامه ها و... داشتن مواضع خصم آمیز علیه دولته!، توصیه می کنم این لیست رو رسما اعلام کنید تا دیگه انتظار کارهای سخت و محال مثل شکایت مدعی العموم یا احضار اونایی که به رئیس جمهور فحش می دن رو نداشته باشیم!

* شیوه جدید مدیریت زلزله از راه دور به همت شهرداری تهران کشف شد! در این شیوه شما در تهران می نشینید و بدون توجه به فعالیت های دولت در آذربایجان، با چند مصاحبه و مقاله به مدیریت مناطق زلزله زده می پردازید!