آرشیو دوشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۱، شماره ۵۱۹۵
ورزشی
۲۵

کفاشیان: متحد باشیم، شکست کره قطعی است

رئیس فدراسیون فوتبال درباره روند آماده سازی تیم ملی بزرگسالان پیش از بازی با کره جنوبی خاطرنشان کرد: تیم بزرگسالان ما هم روحیه خوبی دارد. ما بازی بسیار حساسی در برابر کره جنوبی داریم. آنها با قدرت آماده می شوند تا بتوانند عملکرد قابل تحسینی در بازی با کره جنوبی داشته باشند. باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی بتواند با پیروزی برابر کره جنوبی راهش را برای صعود به جام جهانی هموار کند. اگر متحد باشیم، کسب سه امتیاز این مسابقه قطعی خواهد بود.

رویارویی کروش و رایکارد در نخستین دیدار غرب آسیا

برنامه رقابت های تیم ملی فوتبال در رقابت های غرب آسیا در کویت روز گذشته اعلام شد. تیم های حاضر در هفتمین دوره این مسابقات در سه گروه چهار تیمی تقسیم بندی شده اند که در گروه اول تیم های کویت، عمان، لبنان و فلسطین قرار دارند. در گروه دوم تیم های ملی ایران، بحرین، یمن و عربستان سعودی همگروه شده اند و در گروه سوم تیم های ملی عراق، سوریه و اردن قرار گرفته اند. از هر گروه یک تیم به مرحله نیمه نهایی صعود می کند و بهترین تیم دوم گروه ها نیز به عنوان تیم چهارم در مرحله نیمه نهایی حضور خواهد داشت. نخستین دیدار ایران در روز یکشنبه 19 آذر در ورزشگاه الکاظمیه کویت خواهد بود و ایران و عربستان و به واقع مربیان نامدار دو کشور (کارلوس کروش و فرانک رایکارد) را رو در رو قرار خواهد داد. بازی های بعدی ایران 22 و 25 آذر در برابر بحرین و یمن خواهد بود.

بازدید دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمپ تیم های ملی ایران

دبیرکل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) که برای حضور در فینال رقابت های نوجوانان آسیا به تهران آمده بود، به همراه رئیس، دبیرکل و نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از کمپ تیم های ملی بازدید کرد. سوسی با اشاره به رضایتش از امکانات کمپ تیم های ملی گفت: کمپ تیم های ملی امکانات خوبی دارد و من خوشحالم که فوتبال ایران چنین کمپی را در اختیار دارد. اگر پروژه هایی نظیر استخر و مرکز پزشکی و هتل بانوان به بهره برداری برسند، این کمپ چیزی کم و کسر نخواهد داشت.