آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۹
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

سریال «دختران حوا» را حسین سهیلی زاده کارگردانی کرده است

«دختران حوا» بعد از «تکیه بر باد» می آید

حسین سهیلی زاده که سریال دختران حوا را آماده پخش از شبکه تهران دارد، قصد دارد سریال بازی دوگانه را برای شبکه یک سیما کارگردانی کند.

حسین سهیلی زاده درباره سریال بازی دوگانه به جام جم گفت: تاکنون ده قسمت از فیلمنامه این سریال را مسعود بهبهانی نیا نوشته و تحویل شبکه یک داده ایم. به محض دریافت کد تولید این سریال را مقابل دوربین می برم.

سهیلی زاده قصد دارد بعد از گرفتن پروانه ساخت یک فیلم سینمایی هم بسازد.

محمدرضا معصوم زادگان مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران درباره زمان پخش سریال دختران حوا به جام جم گفت: بعد از تمام شدن مجموعه تکیه بر باد، سریال دختران حوا را در جدول پخش قرار می دهیم.

وی افزود: در حال حاضر مراحل نهایی فنی سریال دختران حوا انجام می شود تا برای پخش آماده شود. این سریال هم مثل تکیه بر باد هفته ای سه روز پخش می شود.

در سریال دختران حوا گوهر خیراندیش، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی، امیرحسین رستمی، ایرج راد، یکتا ناصر، تینا آخوندتبار، نازنین کریمی، لیدا عباسی، پرویز سیرتی، مریم سرمدی، آیلار نوشهری، رضا یزدانی، مهدی کاسه ساز، مینا وحید، ساغر شکوری و ملیکا پارسا بازی می کنند.

در خلاصه داستان دختران حوا آمده است: ثریا زندانی در حال مرگ از یک راز پرده برداشته و از شیوا که مددکار زندان است کمک می خواهد. شیوا برای پی بردن به این راز درگیر ماجراهایی می شود.

دیگر عوامل سازنده این سریال عبارتند از تهیه کنندگان: عزیز علیزاده و علی اکبر جناقی، نویسنده: زامیاد سعدوندیان، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: امیر سلیمانی، مدیر تصویربرداری: سهیل نوروزی، مدیر صدابرداری: مهدی آزادی، طراح چهره پردازی: محمد قمی، طراح صحنه و لباس: نازی پرتوزاده و منشی صحنه: آتوسا شاه سیاه.