آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۹
جامعه
۱۷

همه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استخدام می شوند

وزیر آموزش و پرورش از استخدام تمام دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خبر داد.

به گزارش ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با بیان این که امسال داوطلبان کنکور حق انتخاب دانشگاه ویژه فرهنگیان را داشتند، افزود: 6000 نفری که دانشگاه ویژه فرهنگیان را انتخاب کرده اند، دارای معدل بالابودند و این نشان می دهد دانش آموزان ممتاز تمایل دارند در این دانشگاه مدارج علمی خود را طی کنند.

وی با بیان این که تمامی این افراد از روز اول ورود به دانشگاه در آموزش و پرورش استخدام می شوند، ادامه داد: دانشجویان دانشگاه فرهنگیان علاوه بر فراگیری دروس، روش های تدریس را نیز فرا می گیرند، چرا که تنها علم در آموزش و پرورش تاثیرگذار نیست، بلکه روش تدریس یکی از موثرترین راه های یادگیری است.رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی نیز با بیان این که کتاب های چهارم و پنجم ابتدایی سال 9392 چاپ شده است، گفت: کتب ریاضی و علوم سوم ابتدایی و عربی و انگلیسی دوره «اول متوسطه» تغییر 100درصدی خواهند داشت.

محی الدین بهرام محمدیان در گفت وگو با فارس به تغییرات کتاب های درسی برای سال تحصیلی آینده اشاره کرد و افزود: کتاب های سوم ابتدایی در ادامه تغییراتی که در کتاب های اول و دوم ابتدایی ایجاد شد، تغییر خواهد کرد. وی با بیان این که برنامه کتاب فارسی در سال های گذشته تغییر یافته بود و بر آن اساس، این کتاب تولید شده بود، ادامه داد: کتاب فارسی سوم دبستان غنی سازی می شود و اهداف این کتاب بر اساس برنامه درسی ملی با رویکرد فرهنگی و تربیتی است. این در حالی است که کتاب های ریاضی، علوم و هدیه های آسمانی سوم دبستان در سال تحصیلی آینده نیز تغییر 100 درصدی دارد.