آرشیو چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۱، شماره ۳۵۲۹
حوادث
۱۹

سردسته باند سارقان مسلح در «صحنه» دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه از دستگیری فردی خبر داد که اواخر شهریور امسال مسلحانه و با همدستی چند نفر دیگر، پول و طلای اعضای یک خانواده را سرقت کرده بود.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اللهیاری در این باره گفت: اواخر شهریور مردی جوان به پاسگاه درکه شهرستان صحنه در استان کرمانشاه مراجعه کرد و از وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در یکی از روستاهای حوزه استحفاظی پاسگاه خبر داد.

فرمانده انتظامی صحنه ادامه داد: ماموران پاسگاه درکه طی تحقیقات خود دریافتند شب هنگام مرد شاکی همراه خانواده اش در باغ خود مشغول استراحت بوده اند که سه مرد مسلح بدون اجازه وارد محل زندگی آنان شده و با تهدید به تیراندازی، 740 هزار تومان پول، دو سرویس طلابه ارزش شش میلیون تومان و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه را سرقت کرده و متواری شده اند.

سرهنگ اللهیاری افزود: با توجه به اهمیت موضوع، با دستور مقام قضایی، پیگیری پرونده به پلیس آگاهی شهرستان ارجاع شد و ماموران سردسته باند سارقان مسلح را در کمتر از یک ماه شناسایی و دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: این متهم سی ودو ساله در بازجویی ها به سرقت مسلحانه با همکاری چهار نفر از دوستان خود اعتراف کرد و در این ارتباط یکی از خریداران اموال مسروقه نیز شناسایی و دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان صحنه خاطر نشان کرد: هویت چهار همدست متهم نیز شناسایی شده و بزودی آنها دستگیر خواهند شد.