آرشیو پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۱۶
سیاست
۲

چکیده خبر

مرحله دوم یارانه ها مشکلات جدی داردآیت الله مکارم شیرازی صبح دیروز در آغاز درس خارج فقه خود گفت: مرحله دوم یارانه ها دارای مشکلات جدی است، ابتدا دولتمردان باید دست در دست هم دهند و مشکلات را با همفکری و مشورت درجهت مصالح مردم حل کرده و با برنامه ریزی دقیق، مشکلات مرحله اول یارانه ها را نیز برطرف کنند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس بهترین کار را در جلوگیری از اجرای مرحله دوم یارانه ها انجام داد.(مشرق نیوز)

اعتراض نماینده مجلس به احمدی نژاد نادر قاضی پور نماینده ارومیه دیروز در تذکری به صحبت های روز گذشته رییس جمهور در ششمین مجلس دانش آموزی که عنوان کرده بود «بروید راهیان نور، چهارتا عکس هم با چفیه بگیرید، بعدا برای تبلیغات به دردتان می خورد»، انتقاد کرد و گفت: چفیه ما نشان هشت سال دفاع مقدس است و برایمان محترم است و اجازه نمی دهیم که هیچ کس در هر مقامی به نشان بسیجی ما توهین کند. (خبرآنلاین)

پرونده مشایی در کمیسیون اصل 90 مجلس سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در راستای شکایت برخی اشخاص حقیقی و حقوقی، پرونده اسفندیار رحیم مشایی در دستور کار این کمیسیون قرار گرفته و در آینده نزدیک بررسی می شود. مصطفی افضلی فرد تصریح کرد: نمی توانیم زمان دقیقی را برای بررسی پرونده رحیم مشایی مشخص کنیم ولی این پرونده در دستور کار قرار گرفته و در آینده نزدیک بررسی خواهد شد. (خبرآنلاین)

راه اندازی مجدد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد نایب رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از راه اندازی مجدد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد خبر داد. جواد هروی هدف از راه اندازی مجدد واحد آکسفورد دانشگاه آزاد توسعه نظام آموزش عالی در ورای مرزهای ایران را اعلام کرد. فرهاد دانشجو رییس دانشگاه آزاد هم پیش از این از راه اندازی مجدد واحد بین المللی آکسفورد این دانشگاه خبر داده و اعلام کرده بود که دریافت مجوزها و فعالیت مجدد این واحد تا دو سال آینده به طول می انجامد. (باشگاه خبرنگاران)