آرشیو سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۱، شماره ۲۷۶۲
بازار دیجیتال
۲۶
نورسیده

ASUS پیش فروش می کند

تبلت- لپ تاپ هیبریدی با دو نمایشگر

دنیای اقتصاد- این روزها عرضه رسمی ویندوز 8 جنجالی ترین اخبار دنیای تکنولوژی را به خودش اختصاص داده است. در واقع عرضه محصولات متنوع مبتنی بر این سیستم عامل موج جدیدی از محصولات دیجیتال شخصی را وارد بازار کرده است. با نزدیک شدن به زمان انتشار نسخه نهایی ویندوز 8، شرکت های مخلتف پیش فروش محصولات مبتنی بر این سیستم عامل را آغاز کرده اند.

در همین راستا شرکت Asus به تازگی پیش فروش تبلت جالب و غیرمعمول Taichi خودش را که در واقع یک تبلت- لپ تاپ هیبریدی با دو نمایشگر یکی در پشت و دیگری در جلوی دستگاه است، آغاز کرده است.

Taichi یک کامپیوتر شخصی قابل حمل تبدیل شدنی است که امکان اجرای ویندوز 8 و تمام نرم افزارهای ویندوزی را دارد. وزن 1247 گرمی این دستگاه از اولترابوک ها سبک تر بوده، اما از تبلت ها سنگین تر است. این محصول دارای دو نمایشگر 6/11 اینچی با وضوح 1080 در 1920 پیکسل است و از امکاناتی مانند پردازنده سریع Core i5 شرکت Intel، رم 4 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی SSD با ظرفیت 128 گیگابایت و البته دو پورت سریع 3/0 USB بهره می برد. شرکت Asus اعلام کرده است که پیش فروش این محصول جالب و تبدیل شدنی از طریق Amazon، B&H، NewEgg و TigerDirect شروع شده است. قیمت 1300 دلاری این محصول در مقایسه با رقبای ویندوز 8 خودش نسبتا مناسب است و خریداران آن می توانند بعد از پیش خرید، Taichi خودشان را درست در روز انتشار رسمی ویندوز 8 تحویل بگیرند.