آرشیو شنبه ۶ آبان ۱۳۹۱، شماره ۷۶۷۳
سیاسی
۳

حسینیان عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس

ورود زودهنگام به صحنه انتخابات، فضا را پرتنش می کند

یک عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت که ورود به صحنه انتخابات در مقطع کنونی، پرتنش شدن فضای کشور را به دنبال خواهد داشت.حجت الاسلام روح الله حسینیان در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: در شرایطی که 9 ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم فرصت باقی است ورود زودهنگام به عرصه انتخابات و تبلیغات فضای کشور را متشنج می کند.

وی توضیح داد: ورود زودهنگام به عرصه تبلیغات و به دنبال آن بیان برخی صحبت ها باعث پاسخگویی طرف های مقابل می شود که پیش گرفتن چنین رویه ای آهسته آهسته فضای تنش را در کشور ایجاد می نماید.

وی افزود: این خاصیت انتخابات است که هر کسی برای تبلیغ خود و نفی دیگران وارد صحنه سیاسی می شود، رویکردی که کشور را تبدیل به صحنه مصاف بین کاندیداها می کند، این موضوع خود موید این نکته است که ورود به فضای انتخابات در مقطع کنونی هیچ ضرورتی ندارد.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس تاکید کرد: طبق قانون انتخابات، کاندیداها یک هفته پیش از برگزاری انتخابات حق تبلیغات را دارند، باید همگان به قانون احترام بگذارند و در موعد خود به تبلیغات بپردازند؛ چراکه در غیر این صورت تنها فضای کشور پرتنش می شود.وی در پایان بیان کرد: در انتخابات آینده رقابتی چندقطبی را بین کاندیداها خواهیم داشت.