آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۵۳۵
ورزشی
۱۵

پیشخوان

مارکا

روزنامه مارکا با اشاره به بازی تیم های رئال مادرید و رئال ساراگوسا، نوشته است: «مورینیو متبرک». مارکا در توضیح تیترش نوشته است: «اگر امروز مورینیو پیروز شود، سریع ترین مربی تاریخ باشگاه است که با رئال به صدمین پیروزی رسیده است.» این روزنامه در ادامه نوشته است که این صد و سیزدهمین بازی رئال، تحت هدایت مورینیو است.

گازتا دلو اسپورت

روزنامه گازتا دلو اسپورت با اشاره به بازی تیم های اینتر و یوونتوس نوشته است: «اینتر – یووه، بازی فوق العاده زیبا» گازتا در ادامه نوشته است: «بزرگ ترین نمایش برای فتح اسکودتو در تورین انجام می شود». این روزنامه در تیتری دیگر نوشته: «کونته یک خط هافبک قوی دارد و استراماچونی یک خط حمله ترسناک».

موندو دیپورتیوو

روزنامه موندو دیپورتیوو با اشاره به پدر شدن لیونل مسی، نوشته است: «پاپا مسی». این روزنامه در ادامه نوشته است: «تیاگو در بارسلونا به دنیا آمد تا لئو بگوید من خوشحال ترین مرد روی زمینم». موندو دیپورتیوو درباره بازی امشب بارسا هم نوشته است: «مسی امشب بازی می کند و قبل از بازی کفش طلایش را به هواداران نشان می دهد.»

ایندیپندنت

روزنامه ایندیپندنت با اشاره به بازی تیم های منچستر یونایتد و آرسنال، نوشته است: «آیا فن پرسی کاری می کند تا ونگر پشیمان آن روز شود». ایندیپندنت در ادامه نوشته است: «سرمربی آرسنال از اینکه اجازه داد مهاجمش به منچستر یونایتد برود، آزار دید... ولی عمق فاجعه را می تواند امروز در اولدترافورد درک کند.»