آرشیو یکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۱، شماره ۲۵۳۵
حوادث
۱۴

خبر

عامل اسیدپاشی آمنه تبعید شد

مجید، خواستگار سابق آمنه که پس از شنیدن جواب منفی از سوی او روی صورتش اسید پاشید برای گذراندن دوره تبعید 5/4 ساله اش به نیک شهر فرستاده شد. این خبر را آمنه بهرامی در گفت وگو با مهر اظهار داشت و تاکید کرد: از قصاص مجید صرفنظر کردم اما دیه چشمانم را از مجید می خواهم.

واژگونی اتوبوس حامل بازیکنان مس سرچشمه

فارس| اتوبوس تیم فوتبال مس سرچشمه در راه بازگشت از مازندران واژگون شد. علت حادثه بی احتیاطی یک دستگاه پژو هنگام سبقت بود که فاصله مجاز را رعایت نکرده بود و راننده اتوبوس برای اینکه با پژو برخورد نکند اتوبوس را به سمت گاردریل برد که در نهایت با رسیدن به چاله یی واژگون شد. البته بازیکنان تیم مس به طور معجزه آسایی زنده ماندند و فقط یکی، دو بازیکن آسیب جدی دیدند و بقیه به طور سرپایی مداوا شدند.

سیل مرگبار در بهبهان

ایسنا| علی عسکر ظاهری، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خوزستان از مرگ یک تن در پی وقوع سیل در شهرستان های بهبهان، اندیمشک و باغملک، خبر داد. در روزهای هفتم و هشتم آبان ماه شاهد جاری شدن سیل در برخی نقاط استان از جمله بهبهان بودیم که امدادگران هلال احمر شهرستان به سرعت وارد عمل شدند.

مجرم سابقه دار دوباره دستگیر شد

ایسنا|سرهنگ جواد جهانشیری رییس پلیس فتای استان بوشهر از دستگیری مجرم سابقه دار بوشهری که تحت عنوان متصدی کافی نت باز هم دست به سرقت زده بود، خبر داد.