آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۱
سیاسی
۲

آیت الله یزدی: همه باید صبور و مقاوم باشیم

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط فعلی کشور تاکید کرد: همه باید صبور، مقاوم، باگذشت و تحمل باشیم و کمتر به دنبال دعوا، جدال و خودپسندی برویم.

به گزارش مهر، آیت الله یزدی افزود: خوشبختانه رهبر معظم انقلاب نصیحت خوبی کردند و ان شاء الله همه به آن عمل کنند. چند روز قبل هم جلسه ای با دو نفر از سران قوا داشتم که بر پیروی از رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند؛ به نظر من خداوند رهبر فرزانه انقلاب را برای این زمان نگه داشته است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان این که امروز کشور در شرایط خاصی قرار دارد، اظهار کرد: دشمنان از اول انقلاب تا امروز برای تضعیف نظام نقشه کشیدند و هرکاری توانستند انجام دادند؛ ولی کاری از پیش نبردند.

وی با اشاره به خاطرات خود از ناامنی های ابتدای انقلاب، یادآور شد: امروز کشوری امن داریم، اگر چه ممکن است اشکالاتی هم باشد، البته نقص همیشه بوده است.

آیت الله یزدی با بیان این که نظام با وجود فراز و نشیب ها، رشد داشته است، ادامه داد: اول انقلاب، مدارس سه شیفته بود و حتی برخی جاها مدرسه نداشت، ولی الحمدلله امروز مدرسه های زیادی داریم. وی افزود: زندگی همه مردم بهتر شده است و کسی را نمی شناسم که زندگی اش بدتر شده باشد، افرادی هم که بهانه می گیرند و به قول ما نق می زنند، وضعشان بهتر شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه افزود: امروز کشور ما الهی است و همه بر اساس اسلام کار می کنند، خوشحالیم که کشور رهبر، مجلس، قوه قضاییه و مجریه و شورای نگهبان دارد و همه برای سربلندی نظام کار می کنند.

وی با تاکید بر این که مشکلات کشور حل خواهد شد، اظهار کرد: در شرایط امروز باید زندگی را ساده تر کنیم، چشم و همچشمی را کنار بگذاریم و خود را به خاطر تجملات ناراحت نکنیم و کمی هم به دنبال معنویات باشیم.