آرشیو سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱، شماره ۳۵۵۱
جامعه
۱۷

حق با شماست

نظارت بیمارستان های خصوصی؛ گمشده بخش درمان

صالحی از نشتارود: روز شنبه از رشت به سمت استان مازندران در حال حرکت بودیم. از مسیر سنگر به کوچصفهان دو ساعت در ترافیک بودیم و اگر زحمت مردم سنگر نبود شاید این مدت طولانی تر می شد. لذا از زحمات مردم سنگر کمال تشکر را داریم.

جمعی از شهروندان: جمعی از کارگران شرکت ایران ترانسفور قزوین هستیم که هنوز تبدیل وضعیت کاری نشده ایم. از مسئولان ذی ربط می خواهیم به این مساله رسیدگی کنند.

جعفری از اسلامشهر: هزینه بیمارستان های خصوصی بسیار بالاست، به طوری که برای همراه بیمار روزانه 60 هزار تومان دریافت می کنند. چرا؟ آیا نباید نظارتی بر این بیمارستان ها باشد؟

هوشمند از تهران: گرانی به تخم مرغ هم رسید و آن را به دانه ای 400 تومان رساند. آیا مسئولان در این زمینه نمی خواهند اقدامی انجام دهند؟

یک شهروند از ملایر: خوب است مسئولان در مورد افزایش حقوق کارگران با توجه به تورم موجود اقدامی عاجل انجام دهند.

09179428: از شهرستان گچساران روستای آبگرمو هستم. لطفا به مشکلات روستای ما شامل زباله ها، آنتن دهی ضعیف، کوچه های خراب و نداشتن مدرسه راهنمایی و دبیرستان رسیدگی شود.

09377490: شرکتی تحت عنوان قزل کیش در غرب تهران دست به کلاهبرداری زده است که مربوط به کلانتری باغ فیض می شود، اما پیگیری های ما جواب نداده است. شاید اعضای این باند در منطقه دیگری اقدام به کلاهبرداری کنند. لطفا موضوع رسیدگی شود.

09191474: با توجه به گذشت 40 روز از سال تحصیلی هنوز کتب تکمیلی مدارس سمپاد بین دانش آموزان توزیع نشده و این امر موجب نگرانی والدین شده است. لطفا منعکس کنید.