آرشیو شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۱، شماره ۵۲۲۲
شوک امروز
۲۳
وب شوک

مرد نیویورکی در آسانسور زنی را به آتش کشید

گروه شوک: مردی از اهالی شهر نیویورک امریکا که زنی سالخورده را داخل آسانسور آپارتمانی به آتش کشیده و به قتل رسانده بود، ​ سرانجام پس از گذشت یک سال به جرم ارتکاب قتل درجه اول تحت تعقیب قرار گرفت.

دادستان شهر نیویورک، جروکی آیزاک را به جرم ارتکاب قتل درجه اول، آتش سوزی عمدی و آزار و اذیت وحشیانه زن سالخورده ای به نام دلوریس گیلسپی گناهکار شناخت. این زن 73 ساله که از اهالی بروکلین در شهر نیویورک بوده در آسانسور آپارتمانش توسط آیزاک به آتش کشیده شده بود.

به گفته پلیس، آیزاک ابتدا با ریختن بنزین به سر و صورت این زن بروکلینی، با کبریت وی را به آتش کشید و پس از پرتاب یک بمب دست ساز به داخل آسانسور از محل حادثه فرار کرد. با وجود این، تصاویر ضبط شده به وسیله دوربین های مداربسته موجود در آسانسور به ماموران پلیس کمک کرد تا این مجرم جانی را به دام بیندازند.

به گفته بازپرسان اداره جنایی پلیس نیویورک، آیزاک در این توهم به سر می برده که گیلسپی مبلغی پول به وی بدهکار بوده و از پرداخت قرضش خودداری می کرد.

قرار است حکم نهایی در مورد آیزاک تا 3 هفته دیگر صادر شود و به گفته کارشناسان حقوقی دست کم 50 سال حبس در انتظار این قاتل سنگدل خواهد بود.