آرشیو پنجشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۱، شماره ۷۶۸۹
سیاسی
۳

در حاشیه مجلس

تبریک لاریجانی به مناسبت سالگرد شکست حصر سوسنگرد

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی صبح دیروز (چهارشنبه) 26 آبان سالگرد شکست حصر سوسنگرد را به ملت شریف ایران و همچنین مردم سوسنگرد تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، در ابتدای جلسه علنی صبح دیروز آیت الله استادی از اساتید حوزه علمیه قم به مناسبت آغاز ماه محرم، توصیه هایی را خطاب به نمایندگان داشت. علی لاریجانی پس از اظهارات وی ضمن قدردانی از بیانات ارزشمند آیت الله استادی ابراز امیدواری کرد که این سخنان در نمایندگان تاثیرگذار باشد.

***

دیدار اعضای فراکسیون قرآن با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

رئیس فراکسیون قرآن و عترت مجلس شورای اسلامی از دیدار اعضای این فراکسیون با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خبر داد. لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا اظهار کرد: این نشست دوستانه یک شنبه هفته آینده در مورد مسائل قرآنی، عترت و نماز برگزار خواهدشد و اعضای فراکسیون در این باره با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفتگو می کنند.

***

دعوت احمدی نژاد از نمایندگان مجلس برای شرکت در یک نشست صمیمی!

رئیس جمهور از عموم نمایندگان مجلس برای شرکت در یک نشست صمیمی دعوت کرد. به گزارش خبرنگار پارلمانی رسالت، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران از نمایندگان مجلس نهم برای برگزاری یک نشست صمیمی در محل ریاست جمهوری دعوت کرده است. براساس این گزارش رئیس جمهور از نمایندگان مختلف مجلس اعم از فراکسیون اصولگرایان و رهروان برای شرکت در یک جلسه

غیر رسمی در روز یک شنبه 28 آبان ماه دعوت کرده است.