آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱، شماره ۵۲۴۱
صفحه اول
۱

بسم الله الرحمن الرحیم

محمد شیخان (رئیس کنگره ملی بزرگداشت میرزا کوچک جنگلی)

با لطف و استعانت پروردگار عالمیان، اولین کنگره ملی میرزا کوچک جنگلی به پایان رسید، کنگره ای که از نگاه برگزار کنندگان آن به پایان نرسیده و تداوم آن در جهت تثبیت گفتمان عدالت و آزادی با برگزاری نشست های علمی و انتشار کتب تخصصی و مستند در این باره تحقق خواهد یافت. چرا که بر این باوریم اندیشه و عمل سردار شجاع نهضت جنگل باید به شاخصه ای در هویت اسلامی – ایرانی نسل امروزمان تبدیل شود. همان گونه که شرکت کنندگان مراسم نیز بر گفتمان مذکور در اندیشه آن مجاهد نستوه تاکید داشته و

بر آن صحه نهادند. چنین گفتمانی نه تنها آرمان ایرانیان که ملت های آزاده نیز در پی تحقق آنند.

لازم می دانم بیش از همه، سپاس بیکران خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم دارم که با پذیرش اعضای ستاد برگزاری کنگره به حضور مبارک خود و با بیانات راهگشا و ارسال پیام گهربارشان، نقشه راه و دستورالعملی بی همتا در مسیر برگزاری آن و شناخت زوایای گوناگون شخصیت میرزا ترسیم فرمودند.

همچنین از رئیس جمهور محترم، جناب آقای دکتر احمدی نژاد که با حمایت معنوی، حضور در کنگره و بیانات عالمانه و ارزشمندشان بر غنای آن افزودند و تمامی علماء، روحانیون معزز، اساتید دانشگاه، دانشجویان، پژوهشگران، هنرمندان، اصحاب رسانه و مطبوعات، سازمان ها و نهادهای مختلف خصوصا رسانه ملی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان میراث فرهنگی، انجمن آثار و مفاخر فرهنگی، مقامات و مسئولان محترم استان گیلان و همچنین مردم خونگرم و مهمان نواز آن استان کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.

نام ها چندانند که ذکر هر کدام از عهده بیان و نگارش خارج است. لذا بر تمامی این عزیزان که اجر خود را در اقناع روحی و فکری خویش می جویند، درود و سپاس خود را ابراز نموده و همچنان دست یاری آنان را به گرمی می فشارم.

این راه همچنان مستدام باد.