آرشیو دوشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۱، شماره ۲۵۶۴
حوادث
۱۴

خبر

هکر صفحه شخصی قهرمان به دام افتاد

ایسنا|سرهنگ خسروی، رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری عامل هک صفحه شخصی یکی از قهرمانان بین المللی کاراته در استان اصفهان خبر داد. فرد هکر با استفاده از صفحه شخصی این نوجوان کاراته کار با دوستان وی ارتباط برقرار کرده و اقدام به انتشار مطالب غیراخلاقی در این صفحه کرده و موجبات هتک حرمت و بی آبرویی این پسر را فراهم کرده است. خسروی با بیان اینکه در تحقیقات بعدی مشخص شد، ماموران هویت متهم را که یکی از همکلاسی های وی بود شناسایی کردند، گفت: همکلاسی این نوجوان پس از احضار به پلیس فتا انگیزه اش از این کار را شخصی و با هدف انتقام گیری اعلام کرد.

توقیف لنج حامل قرص ترامادول

ایسنا| هفت ایرانی به جرم حمل بیش از 43 هزار و 680 قرص ترامادول در شیخ نشین شارجه دستگیر شدند. پلیس امارات در گزارشی مدعی شد که لنج باری ایرانی با هفت سرنشین در بندر شارجه توقیف و خدمه آنان به جرم حمل و جاسازی بیش از 43 هزار و 680 قرص ترامادول دستگیر شدند. متهمان قرص های ترامادول را با شگرد خاصی در لنج خود جاسازی کرده بودند.

کشف؟ قبضه سلاح قاچاق

ایلنا| سرهنگ پرندین، فرمانده هنگ مرزی قصرشیرین از کشف و ضبط؟ قبضه انواع سلاح قاچاق در این شهرستان خبر داد. این سلاح ها شامل؟ قبضه سلاح شکاری، پران دولول و تک لول و تعداد؟ قبضه کلت کمری است.

دستگیری سارق اینترنتی

پلیس| سرگرد سعید شعبان، سرپرست پلیس فتای استان خوزستان از دستگیری یک سودجوی اینترنتی که با به دست آوردن شماره حساب و رمز عابر بانک یک شهروند اقدام به سرقت از حساب وی کرده بود در شهرستان اهواز خبر داد. در اعترافات متهم مشخص شد وی متصدی کافی نت در شهر اهواز است و هنگامی که مالباخته برای واریز شهریه دانشگاه پسرش به کافی نت مراجعه کرد و رمز کارتش را برای انجام عملیات بانکی در اختیار متهم قرار داد اطلاعات شاکی را یادداشت و سپس اقدام به خرید اینترنتی از حساب وی کرد.