آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۷
حوادث
۱۴

اخبار

60 هزار لیتر سوخت قاچاق

اعتماد| فرمانده انتظامی شهرستان چابهار استان سیستان و بلوچستان از کشف بیش از 60 هزار لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان خبر داد.

قاچاقچیان مواد مخدر در محاصره پلیس سراوان

اعتماد| رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان از کشف 161 کیلو تریاک و دستگیری و هلاکت چهار عامل افیونی در این استان خبر داد.

مرگ 3 نفر در تصادف سواری با ماک

ایسنا| سرهنگ صمد اسفندیاری، معاون عملیات پلیس راه کشور از کشته شدن سه تن در برخورد پنج دستگاه خودروی سواری خبر داد. کارشناسان تصادفات پلیس راه اعلام کردند که راننده تریلر ماک به علت عدم توجه به جلو در این تصادف 50 درصد مقصر است و مسوولان راهداری به علت عدم رعایت نظارت دولتی به علت نداشتن تجهیزات ایمنی حین کار نیز مقصر شناخته شدند.

دستگیری فروشنده شماره تلفن های همراه

فارس| فردی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ و فروش بانک های اطلاعاتی شماره تلفن های همراه کرده بود توسط کارآگاهان پلیس شناسایی و دستگیر شد. سرهنگ خسروی، رییس پلیس فتا استان اصفهان اعلام کرد: با شناسایی سایتی که اقدام به تبلیغ و فروش شماره تلفن های همراه به تفکیک شماره موبایل مدیران، اصناف، مشاغل و همچنین به تفکیک استان ها و شهرستان های کشور کرده بود، مشخص شد فردی به هویت معلوم و ساکن اصفهان اقدام به راه اندازی این سایت کرده که سرانجام متهم توسط کارآگاهان دستگیر و انگیزه خود را از این کار سودجویی و کسب درآمد بالای حاصل از فروش آنها عنوان کرد.

بازداشت 6 حامل سلاح در اهواز

ایسنا| فرزاد فرهادی راد، معاون عمومی و انقلاب شهرستان اهواز از دستگیری 6 نفر از دارندگان اسلحه و مهمات غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: با اجرای دوازدهمین مرحله از اجرای طرح دستگیری دارندگان اسلحه و مهمات غیرمجاز در اهواز، 6 نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز دستگیر شدند.