آرشیو سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۵۷۷
سیاست
۲

خبر

کاندیداتوری «عارف» به معنای اجماع اصلاح طلبان نیست

محمدرضا تابش درباره کاندیدای اصلاح طلبان گفت: اصلاح طلبان برای داشتن یک کاندیدای واحد احتیاج به برگزاری جلسات هم اندیشی برای تعیین استراتژی و راهبردهایشان دارند که با توجه به نبود شرایط لازم برای برگزاری این جلسات و محدودیت های موجود، به نظر می رسد دستیابی به راهبرد حضور در انتخابات و تعیین کاندیدای واحد شدنی نیست. این نماینده اصلاح طلب مجلس درباره اعلام کاندیداتوری عارف در رسانه ها گفت: اتخاذ این تصمیم در محافل خصوصی انجام شده است و این به معنای اجماع اصلاح طلبان نیست.

دلیل مرگ ستار بهشتی احتمالاشوک بسیار قوی است

عباس جعفری دولت آبادی در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرستان دادسرای خارک و ناحیه 19 درباره آخرین وضعیت پرونده ستار بهشتی گفت: کمیسیون 11 نفره یی تشکیل شد و حتی از پزشکان خارج از پزشکی قانونی هم با تخصص های قلب، گوارش و... دعوت کردیم که همه پزشکان گفتند مرگ نمی تواند بر اثر ضربه به سر بوده باشد و احتمال شوک بسیار قوی است. این نظریه توسط تیم پزشکان متخصص و پزشکی قانونی به دادستانی اعلام شده که البته در آن قید شده است متهم بیماری قبلی هم نداشته است. (خبرآنلاین)

موافقت با آزادی مشروط جوانفکر

قهرمان شجاعی، وکیل جوانفکر گفت: درخواست آزادی مشروط علی اکبر جوانفکر که چندی پیش مطرح شده بود روز دوشنبه مورد موافقت اولیای زندان قرار گرفت. وی گفت: اگر چه آقای جوانفکر صبح خود را به زندان اوین معرفی کرد اما درخواست آزادی مشروط وی که کماکان مطرح بود، مورد موافقت اولیای زندان قرار گرفت. شجاعی ادامه داد: این موافقت ظرف چند ساعت آینده یا روزهای آتی به زندان ابلاغ خواهد شد و پس از آزادی جوانفکر ادامه معالجات او ادامه خواهد یافت.(ایلنا)