آرشیو یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۱، شماره ۲۰۳۹۴
اخبار ورزشی - اخبار کشور
۹

هفته حساس برای بالانشین ها در لیگ والیبال

مسابقات والیبال لیگ برتر امروز با برگزاری دیدارهای هفته پانزدهم پیگیری می شود. هفته ای که در آن تیم های دوم تا پنجم جدول جدال داغی با هم خواهند داشت و البته پیکان که حریفش مدعی نیست محکوم به انجام رقابتی حیثیتی است.

نبرد پیکان با تیمی که مدعی است اما در دور رفت سد راهش شد، جدال کاله و سایپا که هر دو 27 امتیازی هستند و مبارزه دیگر تیم 27 امتیازی جدول یعنی متین ورامین با تیمی که همین هفته گذشته از صدر جدول به رده دوم سقوط کرد و برای باز پس گرفتن آن دندان تیز کرده است، همه و همه هفته پانزدهم (چهارم دور برگشت) مسابقات والیبال لیگ برتر را هفته مرگ و زندگی برای تیم های مدعی کرده است. این هفته از رقابت ها روز یکشنبه برگزار می شود. جایی که در آن سایپا و کاله برگزارکننده یکی از مهمترین دیدارها هستند. دو تیمی هفته هاست رقابت میلیمتری خود را با یکدیگر حفظ کرده و در بالای جدول هم امتیاز با هم پیش رفته اند تا اینکه به هم رسیدند آنهم با امتیاز مشابه. 27 برنامه دیدارهای هفته پانزدهم (چهارم مرحله برگشت) مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاه های کشور و رده بندی تیم ها تا پیش از دیدارهای این هفته به این شرح است:

یکشنبه 10/10/91

¤ باریج اسانس کاشان-شهرداری ارومیه ¤آلومینیوم المهدی بندرعباس-جواهری گنبد ¤سایپا البرز-کاله مازندران ¤ میزان خراسان-پیکان تهران ¤نوین کشاورز-شهرداری تبریز ¤پیشگامان کویر یزد-متین ورامین

جدول رده بندی:

1-پیکان تهران(11 برد، 3 باخت، 30 امتیاز) 2- پیشگامان کویز یزد (9 برد، 5 باخت، 28 امتیاز)، 3-سایپا البرز (10 برد، 4 باخت، 27 امتیاز)، 4- کاله مازندران (9 برد، 5 باخت، 27 امتیاز)